• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Kaxmaja
    ByggareBob skrev 2011-11-14 12:18:50 följande:
    Nej jag gjorde inte det, hade inte en tanke på det...
    Okej. Då är chansen stor att det fanns fler stl ute på lagret.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Catti41 skrev 2011-11-14 14:42:52 följande:
    Hur galet är det att åka 26 november? Sista lönelördagen före jul?
    Vi är några som ska åka och det är den enda helgdagen som vi kan före jul. Men frågan är ju om det är så illa att åka då att mitten av januari vore bättre. Vi måste inte för julklapparnas skull utan mer för shoppingbehovets. :)
    Då hade jag absolut åkt i januari istället
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • principessan

Jag köpte skeppet från playmobil på gekås för 580 på toys r us kostar samma 750. Så bra pris skulle jag vilja säga. Dock finns det inte jääätte mycket att välja på.

• Shoppingtokig

De säljer sängkläder till baby som är svarta med vita moln och svarta med vita stjärnor (finns även i blått, rosa & beige tror jag). Är det någon som vet om det finns matchande spjälskydd till dessa sängkläder?

Lycklig mamma till Vanna!!!
  • godismonstret

Någon som vet om gekås har några bröstpumpar och vad dessa kostar i så fall? Lite sugen på philips avent manuell pump om den finns,?

• winters
    godismonstret skrev 2011-11-15 11:34:06 följande:
    Någon som vet om gekås har några bröstpumpar och vad dessa kostar i så fall? Lite sugen på philips avent manuell pump om den finns,?

jag beställde annars min från amazon i england, de har fri frakt över 25 pund och säljer de riktigt billigt!
    http://www.amazon.co.uk/Philips-SCF310-20-Manual-Breast/dp/B004G8QGZK/ref=sr_1_3?s=baby&ie=UTF8&qid=1321356547&sr=1-3
    det priset du ser där blir lite mer eftersom det visas m engelsk moms och vi får betala svensk, men det är ju marginellt.
    Oscar 091001