• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • joiy

någon som vet vas monster high dockorna kostar? och de där barnvänliga knivarna som gekås ska ha någon som vet om dom är bra? sen om någon vet vad nagellack med tunn pensel i trepack kostar :)

ska dit den 23/11 och listan blir bara längre och längre med både julklappar och andra saker :) men det är bara kul hoppas det finns saker kvar och att det inte är lika mycket folk som när jag var där sist...

• emma enhörning
    Lirpa09 skrev 2011-11-17 07:20:14 följande:

Jag köpte en tröja som inte passade på Gekås för ca 1månad sen. Jag kan inte hitta kvittot, går det att lämna tillbaka den? Någon som vet?

Har du inte kvitto går det bra att lämna tillbaka den om de har kvar den i sortimentet! 
  • Busungarnas mamma
    emma enhörning skrev 2011-11-17 10:41:44 följande:
    Någon som vet om de har sparkcykel i skidmodell? Ha ha ha, hoppas ni fattar vad jag menar...

I måndags hade de för upp till 50 kg som kostade 199 kr
    Mina underbara ungar! Felix -03 Måns -09 Alice och Iris -11
  • Nossmiarfe

Emma enhörning

Ja den kickboarden med skida fram och bak fanns i lördags iaf.

• Nyfiken86

Någon som vet vad den rosa åkpåsen kostar?
    Passar den alla vagnar? Min Emmaljunga scooter s 2012?