• Bambusa

Gekås vol 14

har också hört att on the peak ska va bra.. använder ju bebismodellen med huva just nu, hon har den varja dag i princip.. och tycker den är mjuk och skön, blåser de har hon vindjacka över...  så fin med!!

• Bambusa

om jag säger såhär, baserat på vad dom hade för en månad sen, så kommer ja åka till ullared nästa gång ja är gravid, köpa allt ja kan tänkas behöva, och sen ev komplitera hemma på nån affär sen.. tyckte de fanns de mesta, men de varierar väl hela tiden de.. men babysitter, sängkläder, nappar, flaskor om man inte ammar, skötbädd.. osv..

Kinne79 skrev 2010-05-21 12:57:05 följande:
    Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.  Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås)  Något man kan hoppa över? Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
  • Bambusa

japp, en som är liknande teddykompaniets, två olika fanns d när ja va där förra månaden.. mjuka och gosiga!!

livet med barn skrev 2010-05-21 21:37:41 följande:
    finns det snuttefiltar på gekås? sånna där med t.ex. pingus huvud och sen "tyg" resten liksom om nån fattar? =p det är liksom tygbiten som är "kroppen"
  • Bambusa

när ja va där hade dom en annan stol med, graco, eller liknade, den modellen älskar vi, 5punktssele och bricka, skulle aldrig byta till nått annat!!!  köpte en på blocket när ja va gravid, och har använt den från 2½månad, då man kan fälla ner ryggstödet i viloläge!, och så sitter dom ju där dom sitter så man kan diska eller laga mat bredvid utan att dom klättrar.. sån modell rekomenderar ja absolut!!

Moonlight83 skrev 2010-05-23 00:51:35 följande:
    så surt,matstolen liknande tripp trappen var helt slut när vi var nere i går.Synd då vi inte heller åker så ofta.Men har läst tidigare i tråden att fler råkat ut för det.
  • Bambusa

vill man ha vanlig dagens tyckte vi de närmase var bra, dom som har uteservering utanför utgången.. där inne åt vi flera gånger.. lekhörna till barnen med, och massa barnstolar..  kanon!

• Bambusa

ingen som sett dom där jag älskar ullareds tshirtar (kjell kollektion) på tradera eller nå? vill så gärna ha nån sån..

• Bambusa

ja,de va synd, men snällt tänkt iaf {#lang_emotions_laughing}  du vet inte hur små de fanns i barn storleken?

Thats me skrev 2010-05-27 00:30:34 följande:
    synd jag inte visste det.. Har vart där idag o jag tror de tog 49,90 för dom till vuxna och 29,90 till barn.. jag kunde ju köpt till dej ju:(
  • Bambusa

kollade på kjell-kolliktionen igen, och kom på att när vi nyss kommit hem från ullared förra månaden, så gick våran skohon av, plast så klart..  elller plastaskit.. och inte har vi kommit oss för att köpa ett nytt heller, så ja använder de trasiga varje dag.. haha 

nån som ska dit snart och har lust att köpa tshirt till mig??

• Bambusa

jahaa--- då lär d ju finns nå som passar 1½-2år med.. {#lang_emotions_laughing}

Thats me skrev 2010-05-27 14:01:54 följande:
    vet inte riktigt men dom finns ju i Body så det finns i små -s- haha knasigt förklarat men så e det -s-
  • Bambusa
    {#lang_emotions_embarassed} skulle nån av er(eller nån annan som snart ska åka)  kunna köpa ullareds t-shirtar åt mig?? 2vuxen XL och en ca 2år..  
    passau skrev 2010-05-28 19:46:47 följande:
    tog just ett beslut  att åka i morgon... bra eller dåligt beslut?
    ramone1 skrev 2010-05-28 19:19:38 följande:
    kommer man kunna röra sig där imon tro ni?? åker tidigt
Svar på tråden Gekås vol 14