Gekås vol 14
ja,visst är de härligt när dom går att ha med utan grin, vi gick där i 3dagar med dottern som då va 16mån, gick hur bra som helst, så nöjd.. då har vi 63mil enkel resa.. jag har henne med mig överallt, och hon gillar kläder
ja,visst är de härligt när dom går att ha med utan grin, vi gick där i 3dagar med dottern som då va 16mån, gick hur bra som helst, så nöjd.. då har vi 63mil enkel resa.. jag har henne med mig överallt, och hon gillar kläder
hur länge brukar vinterkläderna finnas kvar, tänkte åka i slutet på oktober,är de för sent??

Räddningsväst
Klassisk räddningsväst för såväl barn som vuxna. Utrustad med dragkedja, bälte, SOLAS reflexer och visselpipa. Notera att småbarn inte bör använda blöjor med flytväst då denna försämrar förmågan att vända barnet rätt i vattnet.
EN
Slänger in min prisundran här, på bälteskudde med ryggstöd?
Skulle ni köpa en med eller utan ryggstöd? Vi har en utan ryggstöd hemma och vi åker aldrig bil men ska på bilsemester i sommar och tar givetvis vägen förbi ullared =)
Till 4 åring
men dom var bekväma så länge dom va hel.. inte ens en månad.. å då anvnder ja inte bh varje dag..
Ska till Ullared för första gången i sommar. Undrar nu hur det är med mat/fika ställen. Kan man äta inne på Ullared eller måste man gå ut för att göra det? Hur ser utbudet ut?
Finns det skötrum? Amningsrum?