• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • m1nn13
    Hannajo skrev 2012-04-12 20:51:09 följande:

Datorn där jag hade sparat min inköpslista har krashat. Är det någon som kan hjälpa migg att komma ihåg vad jag hade skrivit på den? Åker på lördag och är rädd att jag kommer missa hälften av allt jag ska ha. Gråter

Din stackare! Rena katastrofen ju!!!!! 
  • MissNora

Jackan ovan kostar 199 kr. Finns i ett annat mönster som jag köpte till min dotter. Lätt fodrad och så fin!

• passau

Har dom jumpsuites nu till barn? Vad kostar dom och vilka färger? Är det värt att vänta eller ska jag ta den jag köpt på kappahl fö att d e bättre passform?! Gäller stl 104...

• PinglanGbg

Ni som har varit på Ullared nyligen, säljs det bra skötväskor där? Jag behöver också en fleecejacka till tjejen. Ska helst vara fordrad och i strl 68. Sen undrar jag också om dom säljer bestickkorgar där? Måste bestickkorgen vara samma sort som diskmaskinen?

• MissNora

Flecce fanns det i massor. Både vanliga och windstopper dock vet jag inga storlekar. Skötväskor finns bara ibland.

• Hannajo
    PinglanGbg skrev 2012-04-13 08:00:35 följande:
    Ni som har varit på Ullared nyligen, säljs det bra skötväskor där? Jag behöver också en fleecejacka till tjejen. Ska helst vara fordrad och i strl 68. Sen undrar jag också om dom säljer bestickkorgar där? Måste bestickkorgen vara samma sort som diskmaskinen?

Jag köpte skötväska där för 99 kr, den var mycket bättre än den dyra som hörde till vagnen.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com