• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Seldonia

Är det någon som vet om de har Pippi Långstrump-resväskor till barn? Såna där Micki i papp.

• Lollo15

Någon som vet om det finns Sverige-tröjor för barn, fr strl 74 och uppåt? Pris i så fall?

• Machapuchare
    Lollo15 skrev 2012-04-20 14:46:55 följande:
    Någon som vet om det finns Sverige-tröjor för barn, fr strl 74 och uppåt? Pris i så fall?
    Jag kikade lite snabbt efter det igår och hittade inga. Men jag har inte letat jättenoga!
  • Moi Mokulat

Den största sonen önskar sig pirat kalas när han fyller år. Har de papptallrika, servetter, ballonger i det temat? Jag behöver även lite utstyrsel också. Vet någon vad traktorer med släp kostar?

• myran82

Finns det någon här som har koll på om Gekås har amningspumpar?

Jag är INTE intresserad utav deras eget märke, med typ philips avent, mam osv.

• Eivla
    Moi Mokulat skrev 2012-04-20 15:36:26 följande:
    Den största sonen önskar sig pirat kalas när han fyller år. Har de papptallrika, servetter, ballonger i det temat? Jag behöver även lite utstyrsel också. Vet någon vad traktorer med släp kostar?

De brukar ha ett pirattema på dukningen. Det är ljusblått med en pirat på, inte lika tufft som kalassidorna på nätet, men dög bra åt min 5-åring i alla fall och kostar ingenting i jämförelse.Jag har sett tallrikar, servetter, muggar, samt inslagningspapper. Ballonger köpte jag också, men de var svarta med vit pirat på tror jag.
  • FieFie
    myran82 skrev 2012-04-20 17:53:48 följande:
    Finns det någon här som har koll på om Gekås har amningspumpar?

Jag är INTE intresserad utav deras eget märke, med typ philips avent, mam osv.
    det finns bröstpumpar.. jag såg att de hade 2 olika märken.. den ena är philips avent, den andra vet jag inte..