• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • myran82
    FieFie skrev 2012-04-20 19:48:01 följande:
    det finns bröstpumpar.. jag såg att de hade 2 olika märken.. den ena är philips avent, den andra vet jag inte..
    Den andra är nog deras egna märke, men den är inte intressant.

Vet du vad den kostade?
  • FieFie
    myran82 skrev 2012-04-20 20:56:45 följande:
    Den andra är nog deras egna märke, men den är inte intressant.

Vet du vad den kostade?
    399 kr kostar den..
  • middiz

Skinnjacka storlek 122?

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • kalmar brud
    kalmar brud skrev 2012-04-21 14:50:57 följande:
    Någon som vet om dom har frukost fortfarande på O´learys?
    PUFFAR MIN FRÅGA...

Frågar även om man bara kan betala stugan vid incheckningen nu eller kan man betala den innan?
  • LiveHappy

Startade en tråd själv men fick tipset att fråga i den här tråden istället. Jag ska till ullared om några veckor, tänkte handla kläder till barnen, mysbyxor till mig och sambon, smink och sen heminredningsaker.  Allt det här finns säkert i mängder men min fråga är, hur är kvaliteten? Och finns det märkeskläder som Adiads, Nike m.m.? Och finns det "märkes smink" som Maxfactor, Clarins m.m.?

• Pigelinen
    LiveHappy skrev 2012-04-22 14:52:20 följande:
    Startade en tråd själv men fick tipset att fråga i den här tråden istället. Jag ska till ullared om några veckor, tänkte handla kläder till barnen, mysbyxor till mig och sambon, smink och sen heminredningsaker.  Allt det här finns säkert i mängder men min fråga är, hur är kvaliteten? Och finns det märkeskläder som Adiads, Nike m.m.? Och finns det "märkes smink" som Maxfactor, Clarins m.m.?

Kvaliten är olika, visa är bara o vissa är mindre bra. Märkes finns ibland och varierar. Men Adidass har funnits, i fjol köpte jag en PEAK tröja åt min man. Maxfactor brukar finnas har dock aldrig sett Clarins smink.

När det gäller de okända märken så gillar jag Skills,  brukar alltid köpa något långlinne till mig och tröjor till barnen är kanon. Min man är lång o smal och även han kan ha detta märke.  
  • schnappi

åker äntligen till gekås den 23 Maj. Nån mer som ska åka med swebus från malmö/helsingborg då?

nån som vet om dom har solkräm å vad det kostar? (faktor 30)
    Har dom softshelljackor, isf nån som vet priserna?