• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Dysch
    zika skrev 2012-04-12 20:53:44 följande:
    Är det någon som vet vad sparkcyklarna kostar? Speciellt intresserad av den med större hjul
    Ibland kommentarerna står det två priser. En har skrivit 399 och en 499. Har tänkt köpa en sån när ja åker ner
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • 79Malla

Är det någon som har varit på Gekås nyligen som vet om det finns regnskydd till barnvagnar att köpa? Pris?

• PinglanGbg

Ja det har dom. Svarta regnskydd med reflexband på. Vet inte priset, men säkert inte många kronor.

• PinglanGbg

Nu har jag handlat en skötväska och jag är jättenöjd. Stor med många bra fack. Billigt med 179 kronor bara.

• 79Malla
    PinglanGbg skrev 2012-04-16 09:51:28 följande:
    Ja det har dom. Svarta regnskydd med reflexband på. Vet inte priset, men säkert inte många kronor.

Tack!
  • FrökenBex
    kalmar brud skrev 2012-04-16 09:57:06 följande:
    Hur har dom med amningströjor och amningsbh??? Pris?
    Amningsbh har dom, svarta och vita, men jag kommer inte ihåg vad dom kostar men kanske 80-90:-
  • 79Malla
    FrökenBex skrev 2012-04-17 07:24:14 följande:
    Amningsbh har dom, svarta och vita, men jag kommer inte ihåg vad dom kostar men kanske 80-90:-

Jag tror att de utan bygel kostar 89/99:-, och den med bygel kostar 119:-. När jag var där för 1 1/2 månad sedan hade de bara en amningströja, vit kortärmad, men jag tycker inte att den "öppningen" för brösten är bra, så jag köpte ingen. Men alla är vi ju olika!
  • Pigelinen

jösses vilken turgumma jag är;) I morgon ska en kompis från Halmstad komma på besök ett par dagar och så i söndags ringde hon och sa att hon ville ha en inköpslista för Ullis av mig, hon skulle dit igår.. så hon fick köpt endel åt mig som jag hade gått o lurat på. sen ringde mamma och sa att hon har bokat stuga för sig och oss strax utanför Ullis om en månad!!!