• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • winters
    kalmar brud skrev 2012-04-25 14:37:17 följande:
    Jag ska ha täcke och kudde till vagn/vagga. Inte så stora som till spjälsäng. Jag meilade Gekås och dom ska ha storlek 70*80 på täcken och 25*35 på kuddar.
    Det är samma storlek som finns i t.ex. babyproffsen. Men jag kan tänka mig att dessa är billigare än babyproffsen
    ja, det kanske var så det var att det bara finns en storlek till vagnen, men sedan till spjälsäng finns två olika, i lakanväg har de bägge på ullared iaf, men kanske bara en storlek på täcke o kudde, man får iaf dubbelkolla när man köper påslakan och örngott så att det är i samma storlek, för det skiljer några centimeter!
    Oscar 091001
  • HN79

dregglisar brukar finnas flera olika och kosta mellan 15 och 20 kr st

• kalmar brud
    Florimell skrev 2012-04-25 15:27:37 följande:
    Hur tror vi att måndagen ser ut? Mycket folk?
    Vi ska dit på måndag och tisdag. Tisdag har dom bara öppet till 17 så vi valde att ta måndagen med
  • gravid

Vi ska oxå dit i helgen. Vilken dag tror ni är bäst lördag eller måndag?

• Lissy81

Jag gillar inte babykuddarna från Ullared, tycker de är för höga. Provade när jag fick första sonen, men han rulla av hela tiden. Köpte istället en lite dyrare kudde i en barnvagnsaffär med sömmar som formar kudden utifrån huvudet. Synd, gillar annars det mesta från Ullared och storhandlar där flera gånger per år, men just dessa kuddar är enligt mig inte bra.

• gravid

Ni som varit där nu i dagarna. Hur är det med sommarjackor till Dam stl L ?

• partouze

Någon som ve hur det ser ut idag? Vad är priset på babykläder? Är de värt att bara åka dit för det eller kan man köpa för samma pris på typ hm?