• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • LiveHappy
    Kampis skrev 2012-04-25 09:12:58 följande:
    Skokanonen
    Tack.  
  • kalmar brud

Någon som har täcke och kudde till vagn/vagga från gekås??? Är dom bra? Dom är ju billiga framför allt.

• Minttu

Täckena är bra, kuddarna tappar formen och blir knöliga efter en tvätt!

• Pigelinen
    CoolJen skrev 2012-04-25 07:57:23 följande:
    Finns det barnresesäng? Pris?

Skiljer barnresesängar mkt i kvalité?
    Finns en på jollyroom för 299:- nu tror jag det var.

kompisen köpte en resesäng där för ett gäng år sedan som hon var nöjd med tror priset ligger runt 300-350kr.
  • annzah

Hej hej! Ska till Gekås på lördag och undrar om någon varit där nyligen och sett om de har golvfläktar, för hemmabruk alltså? Sådana där pelare som "halvroterar"?

Tack på förhand :)

• kalmar brud
    Minttu skrev 2012-04-25 10:08:32 följande:
    Täckena är bra, kuddarna tappar formen och blir knöliga efter en tvätt!
    Men dom funkar tills man har tvättat dom alltså?
  • winters
    kalmar brud skrev 2012-04-25 12:46:48 följande:
    Men dom funkar tills man har tvättat dom alltså?
    jag tvättade aldrig mina, tyckte de knölade sig ändå. dock vill jag minnas att vagnskudden var bättre än sängkudden. men jag skulle oxå rekommendera att köpa täcken där och kuddar i en riktigt barnaffär. se dock upp med storlek på örngott o påslakan, det finns två olika varianter!!
    Oscar 091001
  • Pigelinen
    annzah skrev 2012-04-25 12:09:49 följande:
    Hej hej! Ska till Gekås på lördag och undrar om någon varit där nyligen och sett om de har golvfläktar, för hemmabruk alltså? Sådana där pelare som "halvroterar"?

Tack på förhand :)

Hej!
    Tror nog att det bör finnas!!! Vi köte en golvfläkt 2006 för då 199kr, vi var säkra att den inte skulle funka så länge men ack vad vi bedrog oss... Vi använder den dagligen på sommarhalvåret och jisses vad den fläcktar på.
  • kalmar brud
    winters skrev 2012-04-25 12:50:10 följande:
    jag tvättade aldrig mina, tyckte de knölade sig ändå. dock vill jag minnas att vagnskudden var bättre än sängkudden. men jag skulle oxå rekommendera att köpa täcken där och kuddar i en riktigt barnaffär. se dock upp med storlek på örngott o påslakan, det finns två olika varianter!!
    Jag ska ha täcke och kudde till vagn/vagga. Inte så stora som till spjälsäng. Jag meilade Gekås och dom ska ha storlek 70*80 på täcken och 25*35 på kuddar.
    Det är samma storlek som finns i t.ex. babyproffsen. Men jag kan tänka mig att dessa är billigare än babyproffsen