• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • vivi85

Ett råd! Skit i Gekås! I takt med att de bygger ut så ökar priserna.. Är där 2-7 ggr imånaden!! Visst. Vissa saker är billiga, men med all slut ni köper lönar det sig inte!!!!!!

• Zaarah1984
    vivi85 skrev 2012-06-21 00:10:48 följande:
    Ett råd! Skit i Gekås! I takt med att de bygger ut så ökar priserna.. Är där 2-7 ggr imånaden!! Visst. Vissa saker är billiga, men med all slut ni köper lönar det sig inte!!!!!!
    Lite nyfiken... Hur kommer det sig att du är där så ofta om de bara har en massa skit? Själv ska jag dit i eftermiddag och ser fram emot att förhoppningvis hitta lite saker till altanen.
  • Seldonia

Det har varit prat om spjälskydd i tråden, och jag kan berätta att jag köpte ett Micki ruta på Gekås i helgen. Minns inte priset exakt, men kring 200 så ca halva priset mot babyaffärerna. Högt och stadigt och fint.

• Bubblan2
    vivi85 skrev 2012-06-21 00:10:48 följande:

Måste verkligen hålla med Zaarah 1984, varför i hela fridens namn är du där så ofta om du tycker att de bara har skit och inte är billiga?! Skulle vara väldigt intressant att få ett svar på det...
  • vivi85

De har varit bra! Men nu det sista och speciellt när de flyttar upp barnkläderns till andra våning så är det jättejobbigt.

Jag bor ca 3-4 mil ifrån gekås, o handlar det jag vet är billigt.. Men nu är det slut på det.

• Zaarah1984

Jag var på gekås igår och får säga att jag blev besviken på barnkläderna. Var ute efter grejer i storlek 74 men fanns väldigt lite.

Däremot hittade min syster mycket kläder och jag massor av inredningsgrejer Och det var nästan inget folk.

• Bubblan2

Nu har jag äntligen fotat det mesta av förra helgens tripp till Gekås och lagt ut 11 bilder i det här albumet:

http://www.familjeliv.se/hem/bubblan2/galleri.php?cur_album=GeKås%20juni%202012

Några saker har jag inte fotat men här är priserna:

DVD Robin Hood 89:95

DVD Dinosaurier 89:95

DVD Musses klubbhus senaste 79:95

Nackkudde Carlobaby m kulor 59:95

Pottstol m potta (Isak älskar den!) 59:95