• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • wilmis05

Är det någon som vet hur mycket fisher price giraffen (som man rullar bollar igenom) kostar? Glömde att titta efter den sist...

• Miah21

Tattyn skrev 2
    012-07-04 19:34:53 följande:
    Köpte en vinteroverall till dottern förra året och den har klarat en Norrländsk vinter utan anmärkning. Hon har inte frusit en enda gång och den har hållt tätt så jag hoppas de har overaller inne redan nu så att jag kan köpa en ny till henne till i vinter.

Kommer du ihåg vilket märke?!

Köpte en Didrikson i vintras till dottern, en dyrare variant och var riktigt missnöjd. Fick klä på fleeceställ under för att hon skulle hålla sig varm.   
    Mamma till Julia, 100126
  • saua83
    Miah21 skrev 2012-07-05 19:11:41 följande:
    Kommer du ihåg vilket märke?! Köpte en Didrikson i vintras till dottern, en dyrare variant och var riktigt missnöjd. Fick klä på fleeceställ under för att hon skulle hålla sig varm.   
    Mamma till Julia, 100126

Vad olika man tycker, jag hade oxå en didrikson förra året som jag var supernöjd med, dottern var varm och den var inte bylsigt. Hade även en från Ullared som var några år gammal som var stor och bylsig och svår att leka i. Men de kanske har olika modeller?!
  • Miah21
    saua83 skrev 2012-07-05 20:32:52 följande:
    Vad olika man tycker, jag hade oxå en didrikson förra året som jag var supernöjd med, dottern var varm och den var inte bylsigt. Hade även en från Ullared som var några år gammal som var stor och bylsig och svår att leka i. Men de kanske har olika modeller?!

Så olika de kan vara. Vet ayt dagis sa att hon frös i den. Och hemma sa hon också att hon frös och grät när man var utr så tänkte testa en gekås och i värsta fall får jag väl köpa en dyr igen då.
    Mamma till Julia, 100126
  • Miah21
    saua83 skrev 2012-07-05 20:32:52 följande:

Min kommentar försvann..
    Ja väldigt märkligt. Dagis berättade att hon frös när hon var ute. Och när vi var ute hemma så grät hon ofta och sa att hon frös. Så fick ha fleecestället under. 

Så testar en gekås i år och blir de för illa så får jag väl köpa en dyr en då..

Mamma till Julia, 100126
  • Tattyn
    Miah21 skrev 2012-07-05 19:11:41 följande:
    Kommer du ihåg vilket märke?!

Köpte en Didrikson i vintras till dottern, en dyrare variant och var riktigt missnöjd. Fick klä på fleeceställ under för att hon skulle hålla sig varm.   
    Tyvärr inte, är inte hemma så att jag kan kolla heller men jag undrar om det inte är Protech som wildlife pratar om.
  • Bubblan2
    älskarlivet81 skrev 2012-07-04 20:40:46 följande:
    Vi köpte en dockvagn till dottern som hon fick i julklapp.. Hon började leka med den strax efter jul och nu 6 månader senare är den trasig.. Har spruckit i hjulet och hjulet är helt snett.. Finns det något man kan göra åt detta eller det är bara att bita i det sura äpplet för att man köpte något billigt?

Jag skulle ju hellre ringa ner och prata direkt med kundtjänst...de brukar vara väldigt tillmötesgående.
    Har du kvittot kvar ökar chansen att det går att fixa. 
  • Bubblan2
    älskarlivet81 skrev 2012-07-04 20:40:46 följande:
    Vi köpte en dockvagn till dottern som hon fick i julklapp.. Hon började leka med den strax efter jul och nu 6 månader senare är den trasig.. Har spruckit i hjulet och hjulet är helt snett.. Finns det något man kan göra åt detta eller det är bara att bita i det sura äpplet för att man köpte något billigt?

Just ja, glömde en sak...

Även om du inte har kvittot kvar men betalade med kort och kan gå in via din bank och se när du handlade, klockslag och summa så tror jag de kan fixa det... 
  • Treorna

Har lite frågor inför vårt kommande Ullaredsbesök nästa vecka! Hoppas det finns någon vänlig själ som kan hjälp mig! Pippihuset, finns det och isåfall vad kostar det? Är även på jakt efter lego, framförallt den stora polisstationen. Någon som vet om den finns och vad den kostar?