• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • ofrivilligbonusmamma
    Radioactiive skrev 2012-06-02 09:43:44 följande:
    Tusen tack de blir nog en sån då vid nästa gekås besök :)

Ingen som vet vad spjälsängarna kostar typ?
    Under 700, 689 eller nått liknande
  • Virriga Vera
    7 michelingodingar skrev 2012-06-02 06:51:48 följande:
    Såg inga när jag var där men kollade ju inte så jättenoga, Jag har  en sån och tänkte bara säga att den är ganska tung att jobba med och jag rek inte att använda den på typ "klickgolv"
    Tycker du inte att den är bra eller det är bara jobbigt på klickgolv? Är den jobbigare än att moppa för hand?
  • Tuss84

Såg i senaste Ulla-tidningen att Rio IPL Forever free (hårborttagare med IPL för hemmabruk) finns i Ullared nu. Är det någon som har koll på vad den kostar där??

/Ida
  • 7 michelingodingar
    Virriga Vera skrev 2012-06-02 13:01:37 följande:
    Tycker du inte att den är bra eller det är bara jobbigt på klickgolv? Är den jobbigare än att moppa för hand?
    Den är väldigt tung att jobba med och inte bara klickgolv utan även på vanlig plastmatta. Ja jag tycker absolut den är jobbigare att moppa med än en vanlig, lite nackdel är att man inte kan använda rengöringsmedel så det blir en frisk och god doft. Men den gör ändå golven väldigt rena!! kan tillägga att den har blött ner vårat klickgolv i köket så pass att den har gjort att golvet liksom svällt på flera ställen
  • MIC

Är det någon som varit i Ullared idag? Tänkte ta en spontantur i morgon och undrar om det bar mycket folk?

Isak - min solstråle - 080701
  • Bubblan2
    7 michelingodingar skrev 2012-06-02 19:06:27 följande:
    Den är väldigt tung att jobba med och inte bara klickgolv utan även på vanlig plastmatta. Ja jag tycker absolut den är jobbigare att moppa med än en vanlig, lite nackdel är att man inte kan använda rengöringsmedel så det blir en frisk och god doft. Men den gör ändå golven väldigt rena!! kan tillägga att den har blött ner vårat klickgolv i köket så pass att den har gjort att golvet liksom svällt på flera ställen

Jag har läst att ångmoppen inte ska användas på den typen av golv...just pga att detblir fuktigt i skarvarna och då sväller "plattorna" i kanterna.

Är det bestående skada eller sväller det upp och lägger sig efter ett tag?

/Nyfiken och sugen på en egen....    
  • fenomena88

Hej!
    Jag ska till gekås i slutet av månaden. Är det någon som vet om de har barncyklar där? Och trehjulingar? Vet ni i så fall om de är prisvärda?

• winters
    fenomena88 skrev 2012-06-06 14:29:55 följande:
    Hej!
    Jag ska till gekås i slutet av månaden. Är det någon som vet om de har barncyklar där? Och trehjulingar? Vet ni i så fall om de är prisvärda?

De har Kettlers trehjuling till bra pris, den är kanon med frikopplade pedaler, köp!
    Oscar 091001