• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bubblan2
    älskarlivet81 skrev 2012-07-10 08:58:23 följande:

De har fortfarande inte hört av sig.. Har ingen möjlighet att hinna ringa heller..

Låter fortfarande mycket märkligt.
    Jag har bara väldigt positiva erfarenheter från deras kundtjänst.

Men, du har ju uppenbarligen tid att skriva så då kan du ju kanske skriva ihop ett mejl till kundtjänst och fråga... Det funkar säkert lika bra som att ringa.

Lycka till! 
  • passau
    Kampis skrev 2012-07-10 10:06:43 följande:
    Någon som vet om man kan få slippa stå i kö in om man är höggravid vid besöket? Åker på fredag/lördag och med en månad kvar tills bf vil man ju inte direkt stå still i kö under en timme liksom... Och nån som vet vad snutten de nyss gjort inlägg om kostar? 

Jag var där bf+1 och fick ingen mer service än sittplats när d knep ;) Sen tog d över en vecka till innan hon ville ut men ändå
  • april79

Galet mycket folk idag! Lika bra att ni som ska dit är inställda på det...:) men ingen kö in på förmiddagen iaf. Dock lång kö till utgångskassorna vid 16-tiden. Bra att äta lunch innan 12 för mindre folk i restaurangen då! Vid 12.30 jättelång kö.

• april79

Dock har det ju regnat mycket idag, verkar bli uppehåll imorgon så kanske det kan vara en fördel

• älskarlivet81
    Bubblan2 skrev 2012-07-10 22:52:03 följande:
    Låter fortfarande mycket märkligt. Jag har bara väldigt positiva erfarenheter från deras kundtjänst. Men, du har ju uppenbarligen tid att skriva så då kan du ju kanske skriva ihop ett mejl till kundtjänst och fråga... Det funkar säkert lika bra som att ringa. Lycka till! 

Jo, ska försöka få iväg ett nytt mail under dagen. Tycker bara det är dålig stil och vi är inte intresserade av att få en ny dockvagn heller. Vet inte om jag orkar skicka iväg den gamla heller, mycket problem för en liten summa tycker jag..
  • Emeliiiee

De bästa verkar vara att komma vid 16-17 på eftermiddag. Då åker de flesta bussarna hem och så är betydligt lugnare än på förmiddan enligt dem som jobbar där.

Igår stängde de av rulltrappan upp till restaurangen för att de var såna köer vid 12-tiden.

• tinis77

Var där igår. Fram till 11 var det rätt ok med folk, vi gick till restaurangen då. När vi kom ner igen var det kaos! Gick knappt att komma fram.. Kämpade i två timmar till innan vi gav upp.
    Hade kompisar som var kvar till strax före sju, det var lika mkt folk hela tiden, och lååånga köer.

• Lucky86

såg i deras blogg att dom hade ngn form av ipad, ngn som vet om dom finns kvar och vad dom isåfall kosta? Ska dit imorgon var det tänkt :)

• TheMoneypenny
    Lucky86 skrev 2012-07-12 17:04:22 följande:
    såg i deras blogg att dom hade ngn form av ipad, ngn som vet om dom finns kvar och vad dom isåfall kosta? Ska dit imorgon var det tänkt :)
    1995:- har jag för mig. Kollade bara som hastigast när jag gick förbi.