• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Lucky86
    TheMoneypenny skrev 2012-07-13 09:51:33 följande:
    1995:- har jag för mig. Kollade bara som hastigast när jag gick förbi.

Tack
  • CaCC

Funderar på att åka till Ullared på måndag. Är det bäst att vara där när det öppnar för att undvika köer?

• Minnie7

En dum fråga kanske, men varför ska man ha speciella fördelar då man är gravid och var går gränsen liksom? En del blir ju jättestora direkt och i v27 tex räknas man knappast som höggravid. Har man åkt dit som gravid måste man väl ändå kunna handla och vara beredd att stå i kö som alla andra. Annars åker man knappast dit då...

• Myran12

Hej! Någon som vet vad gåstolarna kostar eller någon som ska dit snart och kan tänka sig att kolla upp det?

• Minnie7

Myran: Jag köpte en av deras märke babyboom och den var värdelös så köp inte den! Såg fin ut men när barnet satt in den så var den så trög att rulla så den flyttade sig inte en meter. Kostade 200 eller 300 kr

• AnnC

Jag var där igår och det fanns en gåstol till, tror den kostade 649 kr. Lade inte märket på minnet..

• Pigelinen
    Minnie7 skrev 2012-07-16 08:44:26 följande:
    Myran: Jag köpte en av deras märke babyboom och den var värdelös så köp inte den! Såg fin ut men när barnet satt in den så var den så trög att rulla så den flyttade sig inte en meter. Kostade 200 eller 300 kr
    ja jisses vad olika man kan tycka... vi köpte en till vår dotter 08 och har även haft den till dotter nr 2 samt nu har en kompis den till sin dotter och vi är alla jättenöjda med den. Och vår var itne alls trög, gick som hejsan.