• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • älskarlivet81
    Bubblan2 skrev 2012-07-06 16:33:47 följande:
    Just ja, glömde en sak... Även om du inte har kvittot kvar men betalade med kort och kan gå in via din bank och se när du handlade, klockslag och summa så tror jag de kan fixa det... 

Jag har haft kontakt med kundtjänst, kollade när jag handlade och köpesumman. Har sen inte hört mer från dem och det var flera dagar sen. Dålig stil!
  • Abborren

Generellt sätt behöver man kvitto för att reklamera. Har man tur kan vissa gå med på det ändå. Ring igen och se vad som händer. Kanske har ditt ärende hamnat mellan stolarna...

• Millan83

Har någon koll på om de fortfarande har en sängmobil med Barbapapa som spelar Blinka lilla stjärna och vad den isf kostar?

• älskarlivet81
    Abborren skrev 2012-07-07 19:44:44 följande:
    Generellt sätt behöver man kvitto för att reklamera. Har man tur kan vissa gå med på det ändå. Ring igen och se vad som händer. Kanske har ditt ärende hamnat mellan stolarna...

Han sa att det skulle gå bra med att jag kollade upp köpesumman och datumet för då skulle de kunna hitta kvittot.. Däremot tvivlar jag på om jag orkar kämpa på med detta och göra mig så stort besvär för 249 kr..
  • Tezz80

Är det galenskap att åka dit imorgon eller vad tror ni? Föredrar ju att vara där när det inte är så mycket folk!

• zingoalla

vad är värt att satsa på att köpa i leksaksväg till en 3-åring. Hon gillar ej lego än men annars har jag dålig koll

• Ensan

Zingoalla: smurfar, littelest pet-shop, dockor m tillbehör, Pippi-hus o figurer mm... Detta hade min 3åring blivit glad för i alla fall!

• Miah21
    Tattyn skrev 2012-07-06 09:18:11 följande:
    Tyvärr inte, är inte hemma så att jag kan kolla heller men jag undrar om det inte är Protech som wildlife pratar om.

Då ska jag kolla på Protechen när jag kommer dit!!  
    Mamma till Julia, 100126
  • Bubblan2
    älskarlivet81 skrev 2012-07-07 11:12:29 följande:

Jag har haft kontakt med kundtjänst, kollade när jag handlade och köpesumman. Har sen inte hört mer från dem och det var flera dagar sen. Dålig stil!

Det låter märkligt och stämmer inte med min erfarenhet.
    Om jag var du skulle jag ringa dit igen och fråga vad som hänt.