• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • slemtorsk i din bralla
    Cornellia skrev 2012-10-25 16:48:38 följande:
    Visst är höstlovet nästa vecka?

(Ska dit den 6/11)
    Det är olika på olika ställen i landet.. vet att en del har haft förra veckan, en del har denna veckan och en del har vecka 44
  • Cornellia
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-25 16:50:00 följande:
    Det är olika på olika ställen i landet.. vet att en del har haft förra veckan, en del har denna veckan och en del har vecka 44
    Så vecka 45 är safe
  • Zezzan

Nu innan jul tror jag det är relativt mycket folk mest hela tiden  

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • tobiq

Vi bor nära gekås och har varit där alla möjliga dagar och tider. Det är mycket folk innan jul. Absolut bäst är att åka dit en vardag på kvällen, är man där runt 17 hinner man gott och väl gå runt. Kanske säger sig själv dock;)

• slemtorsk i din bralla

jag tänker så här.. några dagar före barnbidrag, mitt i veckan... lär vara något mindre än i direkt anslutning till barnbidrag och/eller lön...

• Havsluft

Jag börjar bli sugen på att julpyssla! Är det någon som har sett om de har stämpeldynor i olika färger?