• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Smultronhjärta
    Carisma skrev 2012-10-30 10:24:50 följande:
    Finns leksaksmat?
    Det finns mycket leksaksmat, både plast och trä. En stor hink med plastmat kostar runt hundralappen

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Carisma

Tack ,då ska leksaksmat inhandlas på måndag när jag ska dit.
    Några andra tips på vad man kan köpa till en 2 1/2 årig flicka i leksaksväg?

• Solstråle0001

Carisma: Pippi-figurer med Tommy, Annika, prusseluskan, poliser m.m vet jag många 2,5-3-åringar som är galna i. Ska köpa det till min tjej i alla fall!

• Carisma
    Solstråle0001 skrev 2012-10-30 15:43:52 följande:
    Carisma: Pippi-figurer med Tommy, Annika, prusseluskan, poliser m.m vet jag många 2,5-3-åringar som är galna i. Ska köpa det till min tjej i alla fall!
    Ja, pippi gillar hon. De har pippiskeppet och pippikläder på dagis. =)
  • Summermom11
    Carisma skrev 2012-10-30 10:02:31 följande:
    Någon som vet om de brukar ha Play2Learn på Gekås? Tänker mest på äventyrshuset och de andra husen.
    Inte vad jag såg, de jag la märke till va Fisher-price, Lamaze o Sassy
    Melvin <3 110603 Mini 130108 <3
  • ViTvåBlirTre
    Carisma skrev 2012-10-30 10:02:31 följande:
    Någon som vet om de brukar ha Play2Learn på Gekås? Tänker mest på äventyrshuset och de andra husen.
    Play2Learn e TopToys (Toys 'R' Us o BR-leksaker) egna märkte o säljs därför bara i dom butikerna.
  • Carisma
    ViTvåBlirTre skrev 2012-10-30 18:50:00 följande:
    Play2Learn e TopToys (Toys 'R' Us o BR-leksaker) egna märkte o säljs därför bara i dom butikerna.
    Jaha okej, tack för infon =) Då vet jag att jag får handla huset där.
    Om det inte finns nåt liknande i annat märke på Gekås 
  • tjejhalmstad

Vet någon om det finns städleksaker/vagn till barn på gekås? Dammsugare? Pris isåfall.

Söker även en annan grej som fischer price har. Är som ett fyrkantigt litet bord, inte högt alls. Som man kan bygga större lego/duplo på. Kunde nog ha legot under plattan som man bygger på. Den var även eletrisk så där fanns plattor som snurrade. Har sett ett sådant bord uppe på sjukhusets barnavdelning. Men hittar ingenstans på nätet. Minns ej vad den hetter mera än det var från fischer price. Någon som vet om liknande finns på gekås??