• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Mollan

Jag var på Ge-Kås idag och det var jättelite folk. Har aldrig varit där innan när det varit så tunnt med folk. Man kunde röra sig fritt och i lugn och ro kolla på sakerna, till och med på sminkavdelingen! Jag misstänker att det var många som inte åkte pga vädret tidigare i veckan.

• JPT
    Mollan skrev 2012-12-07 18:57:39 följande:
    Jag var på Ge-Kås idag och det var jättelite folk. Har aldrig varit där innan när det varit så tunnt med folk. Man kunde röra sig fritt och i lugn och ro kolla på sakerna, till och med på sminkavdelingen! Jag misstänker att det var många som inte åkte pga vädret tidigare i veckan.
    Jag var där i torsdags och det var samma sak. Att kunna gå i lugn och ro på sminkavdelningen hör inte till vanligheten Glad
  • Pluppe E

Jake och piraterna skeppet finns och kostar 299 kr :)

• Eliin80

Om någon åker dit idag eller imorgon får ni gärna skriva om det var mycket folk. Ska dit på onsdag och hoppas på ett lugnt varuhus!

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • Tessou

Min mamma skulle dit nu på Fredag, men resan blev inställd pga för få resenärer...

Skulle någon här, som ska dit vilja köpa 2 saker åt mig?? Ångrar att jag inte köpte fler då jag var där...

ELIAS 090326
  • Bubblan2
    Tessou skrev 2012-12-10 09:51:11 följande:
    Min mamma skulle dit nu på Fredag, men resan blev inställd pga för få resenärer...

Skulle någon här, som ska dit vilja köpa 2 saker åt mig?? Ångrar att jag inte köpte fler då jag var där...

Vi vill gärna ha tråden kvar...

Citat:

" Kom ihåg att det  inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man  isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas."
  • Tessou
    Bubblan2 skrev 2012-12-10 10:00:56 följande:

Vi vill gärna ha tråden kvar...

Citat:

" Kom ihåg att det  inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man  isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas."
    Oj okej... ''det får man isf sköta via inbox''... betyder det att jag ska inboxa ALLA i denna tråd och fråga då...? OBS ironi... Oskyldig
    ELIAS 090326