• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Tessou
    Seldonia skrev 2012-12-12 09:18:35 följande:
    Är det någon av er som vet om de har Family Fresh Smurf-tvål/schampo?
    Eller annat i bad och dusch med smurfar på. 
    Jag har köpt ett sånt till sonen i julklapp, med smurfar på! Så Ja, i Oktober fanns det iallafall...
    ELIAS 090326
  • Mamma Classe

Nån som varit i Ullared idag eller nån annan dag i veckan och har koll på hur mycket folk det varit? Funderar på att åka imorgon men är rädd för att det är tokmycket folk...

• Eliin80

Mamma Classe: Jag var där idag. Kom vid 10 och det var riktigt lungt då. Började fyllas på vid lunch, men det blev aldrig massor med folk. Helt okej tycker jag.

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • Tezeen

Hej någon som vet om dom har barn trumsett nere på Gekås? Och vad kostar det isåfall?

• nirakanna2
    Lisa1976 skrev 2012-12-10 14:32:29 följande:
    Hur är vägen från Varberg norra till Ullared?
    Hur vinterväghållningen är vet jag inte, men den är kringelikrokigare än den/de (man kan välja lite olika alternativ) från Varberg centrum-avfarten. Var det svar på frågan?
  • Loth

Hur tror ni helgen innan jul blir, någon som har erfarenhet om det ens är värt att åka ner då om det är mycket folk?

• thisismylife0

Galet på lördagar och söndagar nu innan jul. Var man inte psykiskt sjuk, hade panikångest eller hade tendens till svimningar får man det definitivt en söndag på gekås just nu....;)

*Lev varje dag som om den vore den sista*