• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Fannsan

Tack Mamma Tes!

En annan fråga..
    Tänkte åka ner fredagen den 21 dec- lör 22 dec.. Hur tror ni det är med folk då? Mycket/lite?

• Eliin80

Någon som vet om de har Quercetti kulbanor?

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • Eliin80

Åh, vad bra! Vet du ungefär var jag hittar dem? Hur många delar var det på den du köpte? PRis? Oj, vad jag frågar ut dig...

• Ante94

CamillaD, det finns trashpacks, den nya som samlar upp kostar 199:- samma som den vanliga sopbilen....det finns även ett pkt med tunnor för 89:- och en orange tunna för 19:90. :)

• Zezzan
    Eliin80 skrev 2012-11-23 23:14:48 följande:
    Åh, vad bra! Vet du ungefär var jag hittar dem? Hur många delar var det på den du köpte? PRis? Oj, vad jag frågar ut dig...
    Googlade nu och ja det var en sån kulbana jag köpte. De hade två olika. jag köpte den stora. Har redan slagit in den så vet inte hur många delar den var men den var ganska stor iallafall. Kommer inte heller ihåg vad den kostade men vet att jag tyckte den var billig. 
    Hmm springer ner i källaren och ser om jag kan öppna på en flik på paketet för att se hur många delar . Ska se om jag har kvar kvittot men tror inte jag har det 
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zezzan

Tyvärr mitt inpackningsarbete var väldigt ordentligt gjort så det gick inte att smygkika. Kvittot har jag kastat precis som jag trodde. 

• 2barnsmorsa
    SweetSugarKiss skrev 2012-11-23 18:47:54 följande:
    Ni som varit där nyligen har dom Inkoos? Och har dom mkt utbud med pyjamas o gärna nattlinnen i stl 98/104 o 110/116 ? :)
    De hade massa pyjamaser när jag var där.
    Gör annars som jag  fråga gärna ngn som jobbar där om de kan hjälpa dig och hitta pyjams i ditt fall eller som i mitt fall "vanliga" kläder i en viss storlek på lagret för jag hittade inga kläder alls i en viss storlek.

5 min senare kom hon tillbax med en HÖG med kläder i 86/92 till min son...SERVICE kallar jag det för   
  • Camilla D
    Ante94 skrev 2012-11-24 14:00:14 följande:
    CamillaD, det finns trashpacks, den nya som samlar upp kostar 199:- samma som den vanliga sopbilen....det finns även ett pkt med tunnor för 89:- och en orange tunna för 19:90. :)
    Åh vad bra! Tack!!! Tur jag inte köpte den för 299 på br (typ 350 kr på Kungsmässans leksaksaffär!)
    Vilken prisskillnad!!!
  • Eliin80
    Zezzan skrev 2012-11-24 14:11:03 följande:
    Tyvärr mitt inpackningsarbete var väldigt ordentligt gjort så det gick inte att smygkika. Kvittot har jag kastat precis som jag trodde.   

Så gulligt av dig att du försökte! Men det är perfekt, då har jag förhoppningsvis en julklapp fixad.