• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • alberta77

Tror ni det kommer vara massor med folk på fredag eftermiddag/kväll?

Mina hjärtan födda 04,05,08 och 11
  • Lisa1976
    alberta77 skrev 2012-12-19 08:27:05 följande:
    Tror ni det kommer vara massor med folk på fredag eftermiddag/kväll?

säkert inte. I går var det hur lugnt som helst. Jag kom dit 16 och åkte 19.
    Dessutom ska ju jorden gå under imorgon, så det är väl ett trevligt ställe att tillbringa sina sista timmar!
    Son 0804 Dotter 1101
  • caroline 32

Jag ska åka på fredag, det är nog det senaste någonsinn för jul jag varit där;). Blir spännande att se hur det är då. Bara väglaget håller sig nu för jag har inte handlat en klapp än!

• Smultronhjärta

Jag tror att det kommer vara mer tryck innan jul mot vad det brukar eftersom det är helg dagarna före julafton samt att folk då får pengar på fredag (de flesta iaf)

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • alberta77

Hmm ja det blir nog några fler än mig på fredag... Borås är inte direkt folktomt nu vid juletid så jag satsar ändå på Gekås. Jag har bara köpt några småsaker än så länge.

Mina hjärtan födda 04,05,08 och 11
  • UnDeuxTrois

Nån som vet om det finns Barbiehus på Gekås? Pris?

• caroline 32

Det var mycket folk idag!!! Hujedamej! Blev oxå besviken på utbudet av leksaker, första gången nånsin;(. Men men jul blir det ändå;)