• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Hulda09

Är på väg ner till Gekås just nu och hoppas på att det är lugnt men det återstår att se ð???
    Hoppas på att göra lite fynd!

• Virriga Vera
    Allante skrev 2012-12-27 14:13:25 följande:
    Jag har sett lite av serien - men den handlade mest om en massa ankdammsidioter -
    vars liv var ullared.

Jag har varit hos göran karlsson då han sålt - o jag känner en som tradat varor
    till göran - men jag har aldrig varit på GEKÅ - bor i ankeborg - har bekant vars
    fru var besatt att masshandla lågpris där men dom är inte märkesbesatta och
    -dito kunniga - GeKå är nog inget för någon med mina krav.

WalMart i tyskland var dock juste - och det kostade W M ett antal miljarder? för
    det funkade inte - WalMart i USA ääär juste
    Men hur kan du tycka att Wal-Mart är juste, du som har sådana krav, de som verkligen inte har kvalitestkläder. De är ju som MAXI här i Sverige fast bra mycket större.

• GosisMamman

Någon som vet hurdana träningskläder GeKås har? Är ute efter långa byxor främst.

Funderar på om det är värt att masa sig dit å köpa nåt billigt kontra köpa snordyrt å sedan köpa nytt när man behöver mindre storlek?

Fem gånger mer kärlek - Martin Forster. En bok alla föräldrar borde läsa!
  • GosisMamman
    Allante skrev 2012-12-27 14:13:25 följande:
     GeKå är nog inget för någon med mina krav.

WalMart i tyskland var dock juste - och det kostade W M ett antal miljarder? för
    det funkade inte - WalMart i USA ääär juste
    Vad för krav har du då?
    Det finns märkeskläder där också.. Gäller bara att veta vart man ska leta..

Håller med om att Wall-Mart är helt okej, de kläder jag shoppade där för några år sedan i håller än.
  • caroline 32

Jag har köpt löparkläder som är kanon. Resten tycker jag varit rätt trist, alltså tights och toppar osv. Men löparjacka och byxor kanon! Tvättat miljoners ggr och ändå lika schysst;)

• GosisMamman
    caroline 32 skrev 2012-12-30 20:07:58 följande:
    Jag har köpt löparkläder som är kanon. Resten tycker jag varit rätt trist, alltså tights och toppar osv. Men löparjacka och byxor kanon! Tvättat miljoners ggr och ändå lika schysst;)
    Löparkläder.. Har inte tränat på 10 år men ska börja till våren så.. Är det långa byxor? *s*
    Är bara ute efter svart, basic helst med lite "bootcut", är mellan 2 stl nu och ska ner 20 kg till  (gjort en sabla GBP)

Tack för svar =)
    tobiq skrev 2012-12-30 20:31:38 följande:
    Gillar gekås sport-behåar, jättebra och 59 kr styck:)

Hur stora har de? Vet att deras vanliga sortiment i Behåar inte räcker för mina tuttekassar
  • Allante

Wal mart har bra mat - bra varumärken och de har billig olja osv till bilar.

Dyra märkeskläder köper man kanske någon annanstans.

GeKå är nog inget för mig 

• nillse

Fyndade ett Gripsholm sängöverkast med tillhörande kuddfodral. Jättefina