• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Camilla D

Tyvärr inga iPads. Kitchen aid var nog länge sen de hade, var mer väldigt tillfälligt. Jag är där ofta och har nog aldrig sett det där?? I och för sig inte letat efter det heller, men det är ju en sån sak man fort ser i folks kundvagnar

Någon som vet om de har locktången  Artist wave maker från OBH Nordica inne nu? Pris??

Skylanders giants ligger på 129 (eller om det var 119??) mindre på ca 80 kr.

• Ledilnaan
    Mixan skrev 2013-06-03 20:35:30 följande:
    Undrar oxå om de är en bra ide att åka runt midsommar?
    Jag har hört att midsommarhelgen är den mest besökta helgen.
  • Singoallaa

Gekås har bara blivit dyrare och dyrare. Lägg dessutom dit bensinpengarna och resan så är det tyvärr absolut inte längre värt att åka dit!

Det är inte alls billigare än på tex Cubus, HM, ÖB osv. Maken köpte superfina jeans, två tshirtar OCH en fin skjorta på cubus i helgen, 400 kr för allt det där! Super billigt, jeansen var dessutom supersnygga, satt skitfint. De hade rabatt på alla herrkläder! Passa på! I Ullared hade allt detta gått på det dubbla.

Samma med barnavdelningen/babyavdelningen där det finns snyggare och bättre plagg på tex hm att köpa! Så varför fortsätta åka dit? Jag vill inte finansiera deras hotellbyggen och annan skit, det intresserar mig nada! Plus sparar man in på resan om man skippar den, då kan man köpa ännu mer saker på hemmaplan!

• Camilla D
    Singoallaa skrev 2013-06-05 10:02:13 följande:
    Gekås har bara blivit dyrare och dyrare. Lägg dessutom dit bensinpengarna och resan så är det tyvärr absolut inte längre värt att åka dit!

Det är inte alls billigare än på tex Cubus, HM, ÖB osv. Maken köpte superfina jeans, två tshirtar OCH en fin skjorta på cubus i helgen, 400 kr för allt det där! Super billigt, jeansen var dessutom supersnygga, satt skitfint. De hade rabatt på alla herrkläder! Passa på! I Ullared hade allt detta gått på det dubbla.

Samma med barnavdelningen/babyavdelningen där det finns snyggare och bättre plagg på tex hm att köpa! Så varför fortsätta åka dit? Jag vill inte finansiera deras hotellbyggen och annan skit, det intresserar mig nada! Plus sparar man in på resan om man skippar den, då kan man köpa ännu mer saker på hemmaplan!
    Fast det är ju ingen som tvingar dig att åka dit?! Vill du köpa dina kläder på Öb...så varsågod
    Jag köpte idag en locktång, kostar 399 i annan butik, 249 på gekås, samma märke så såklart. Köpte en leksak min son sett i en leksakskatalog, kostade på katalogen 299 på REA, på gekås betalade jag 149 utan rea, köpte lådor med träpussel, i leksaksaffären 100 kr, där 40 kr. Likadant med vanliga spel, memory osv. Köpte "Kråke böcker" 19 kr/st, jämför det med bokhandeln...Barnen köper saker till sina data och tv spel, väsentlig skillnad mot vanlig butik.
    Sen finns det vissa saker man kan köpa på rea på Hm som är billigare än Gekås, visst är det så.

Kanske var dumt att skriva detta inlägg, ju mindre folk det kommer ju bättre för mig som slipper knö

• Singoallaa
    Camilla D skrev 2013-06-05 14:28:37 följande:
    Fast det är ju ingen som tvingar dig att åka dit?! Vill du köpa dina kläder på Öb...så varsågod Jag köpte idag en locktång, kostar 399 i annan butik, 249 på gekås, samma märke så såklart. Köpte en leksak min son sett i en leksakskatalog, kostade på katalogen 299 på REA, på gekås betalade jag 149 utan rea, köpte lådor med träpussel, i leksaksaffären 100 kr, där 40 kr. Likadant med vanliga spel, memory osv. Köpte "Kråke böcker" 19 kr/st, jämför det med bokhandeln...Barnen köper saker till sina data och tv spel, väsentlig skillnad mot vanlig butik. Sen finns det vissa saker man kan köpa på rea på Hm som är billigare än Gekås, visst är det så. Kanske var dumt att skriva detta inlägg, ju mindre folk det kommer ju bättre för mig som slipper knö

Det var bara ett tips till alla som tror att Gekås är billigare, för så är inte fallet alls längre tyvärr. Du verkar inte ens ha varit i ÖB för då hade du fattat att de inte säljer babykläder eller barnkläder! Var bor du i någon håla?
  • Singoallaa
    Camilla D skrev 2013-06-05 14:28:37 följande:
    Fast det är ju ingen som tvingar dig att åka dit?! Vill du köpa dina kläder på Öb...så varsågod Jag köpte idag en locktång, kostar 399 i annan butik, 249 på gekås, samma märke så såklart. Köpte en leksak min son sett i en leksakskatalog, kostade på katalogen 299 på REA, på gekås betalade jag 149 utan rea, köpte lådor med träpussel, i leksaksaffären 100 kr, där 40 kr. Likadant med vanliga spel, memory osv. Köpte "Kråke böcker" 19 kr/st, jämför det med bokhandeln...Barnen köper saker till sina data och tv spel, väsentlig skillnad mot vanlig butik. Sen finns det vissa saker man kan köpa på rea på Hm som är billigare än Gekås, visst är det så. Kanske var dumt att skriva detta inlägg, ju mindre folk det kommer ju bättre för mig som slipper knö

Och nej jag pratar inte om rea saker på HM eller Lindex utan av deras ordinarie sortiment! Men jag förstår nu att du bor i någon håla som inga affärer har så stackars du måste åka till Ullared i tron om att det är någon slags metropol! Läs gärna kommentarerna under bilderna nere: www.gekas.se/entry/till-hemmet-ugglor-i-tyg
  • Camilla D
    Singoallaa skrev 2013-06-05 15:43:21 följande:

Och nej jag pratar inte om rea saker på HM eller Lindex utan av deras ordinarie sortiment! Men jag förstår nu att du bor i någon håla som inga affärer har så stackars du måste åka till Ullared i tron om att det är någon slags metropol! Läs gärna kommentarerna under bilderna nere: www.gekas.se/entry/till-hemmet-ugglor-i-tyg
    Japp, just nu bor jag i den lilla hålan som kallas Göteborg!
    Leksaker, spel, mycket heminredning, böcker, teknikprylar osv är väsentligt mycket billigare där, sen är det ju kul att åka dit med Kläder kan man göra bar fynd på, men vissa grejer ligger bara lite under det normala.
    Att Gekås har blivit dyrare på just kläder stämmer, men kvalitén har förbättras avsevärt med.
    Men jag tänker inte sitta och argumentera med en bitter människa. Tyck precis vad du vill

Och du...på Öb i min håla har de kläder...
  • Singoallaa
    Camilla D skrev 2013-06-05 16:02:27 följande:
    Japp, just nu bor jag i den lilla hålan som kallas Göteborg! Leksaker, spel, mycket heminredning, böcker, teknikprylar osv är väsentligt mycket billigare där, sen är det ju kul att åka dit med Kläder kan man göra bar fynd på, men vissa grejer ligger bara lite under det normala. Att Gekås har blivit dyrare på just kläder stämmer, men kvalitén har förbättras avsevärt med. Men jag tänker inte sitta och argumentera med en bitter människa. Tyck precis vad du vill Och du...på Öb i min håla har de kläder...

Kläder som i gummistövlar och innetofflor. Jag ville bara påpeka att det nuförtiden inte lönar sig att åka dit långa vägar om man har en tight budget, men du har ganska nära dit så du kanske har råd!