• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Lindie

Någon som har koll på priser och om det finns lego friendsoch Fisher Price, Jake and the neverland pirates, Bucky Pirate Ship?

• Seldonia

Någon som har koll på Muminutbudet för baby och barn? Kläder, leksaker, lakan osv.

Och vet någon om BH:arna börjar från storlek 70? Vet att de hade 75 som minsta storlek i amningsbh:ar när jag var där för ett par år sedan, men nu ska det väl vara dags att fylla på med såna som inte kan öppnas.   

• Hannajo
    FridaKarin skrev 2013-04-30 23:10:10 följande:
    Hej alla. Jag ska börja planera in en ullared resa i höst och vill vara säker på att vinterkläder och overaller har kommit in, När tror ni att jag kan åka som tidigast då? vill helst åka innan julstressen :) Kanske slutet av sep eller början av okt?
    Vi brukar åka i början/mitten av september och det har alltid funnits overaller. Tomtar etc brukar också finnas, men luciakläder mm har vi bara kunnat köpa en gång.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Tattyn
    FridaKarin skrev 2013-04-30 23:10:10 följande:
    Hej alla. Jag ska börja planera in en ullared resa i höst och vill vara säker på att vinterkläder och overaller har kommit in, När tror ni att jag kan åka som tidigast då? vill helst åka innan julstressen :) Kanske slutet av sep eller början av okt?
    De senaste 2 åren har jag varit på GeKås i juli och köpt vinteroveraller till barnen så i slutet av september/början av oktober bör det absolut finnas.
  • Lindie
    Urpan skrev 2013-04-24 14:30:57 följande:
    Hejsan!

Är det nån som vet om dom har Yoohoo-friends? Priser?

Har de skinnjackor till barn (flicka strl 146 och pojke strl 164)?
    Skinnjacka Flicka 146 har dem, ca 250:-, iaf i fredags.
    Seldonia skrev 2013-05-03 10:40:20 följande:
    Någon som har koll på Muminutbudet för baby och barn? Kläder, leksaker, lakan osv.

Och vet någon om BH:arna börjar från storlek 70? Vet att de hade 75 som minsta storlek i amningsbh:ar när jag var där för ett par år sedan, men nu ska det väl vara dags att fylla på med såna som inte kan öppnas.   
    Kollade efter mumingrejer till mina barn i fredags när jag var där och hittade ingenting i  strl 104 och uppåt. Plåster var det enda jag hittade..