• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • hysteria

Söndagar tycker jag brukar vara lugnast. Åk dit den soligaste dagen så kan du handla i lugn och ro :)

• zika

Tack! Som jag misstänkte då med att åka dit en solig dag och någon sa att det alltid är mer folk må-ons
    Jag har mest varit där på hösten, men förra året var vi där v32 en regning dag och det var galet mycket folk 

Anja 2004 Olle 2006 och 2 små änglar 2012
  • tobiq

Zika:
    Om du orkar stå i kön på väg ut så rekommenderar jag att åka på eftermiddagen/kvällen sista timmarna innan stängning. Tycker att det är helt klart värt lite kö på väg ut jämfört med att knappt kunna ta sig fram där inne medan man handlar.
    Folk som åker långt åker ju oftast dagtid.

• Vallmohjärta

Ni som verkar ha koll: är det vansinnigt att åka dagen före midsommarafton, eller är det t o m en bra dag att åka på? Någon som vet om de har sittdynor, parasoll och regnskydd till barnvagn?

• FamLilja

Hej!
    Snart dax för Ullared igen!

Och nu kommer jag faktiskt med en fråga från min son... Han undrar om någon vet vad skylanders gubbar kostar där?

• AnnC

Säljer de ipads på gekås? Tillbehör vet jag ju att de har. Någon som vet pris isf?

• BlivandeMama

Blir gekås i slutet av månaden med övernattning:)