• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Babymama1986
    Singoallaa skrev 2013-06-05 15:39:46 följande:

Det var bara ett tips till alla som tror att Gekås är billigare, för så är inte fallet alls längre tyvärr. Du verkar inte ens ha varit i ÖB för då hade du fattat att de inte säljer babykläder eller barnkläder! Var bor du i någon håla?
    Ö&B Säljer visst barnkläder, ingen större mängd men det finns, vilken håla bor du i som inte har kläder på Ö&B ?!
  • Tattyn

Antar att det beror på vad man är ute efter men för mig har det lönat sig att åka till GeKås senaste åren för att köpa vinterkläder till barnen bla
    Gillar man inte stället behöver man inte åka dit, svårare är det inte.

• Mixan
    Ledilnaan skrev 2013-06-04 19:58:27 följande:
    Jag har hört att midsommarhelgen är den mest besökta helgen.

j tack
  • lilla fru snigel

Jag ser hela redaktion Ullared som avkoppling och egentid. Skulle aldrig sätta mig i en bil eller buss 60 mil och så hem igen samma natt. Sååå mkt sparar man inte utan för mig är det en utflykt och på den passar det bra att shoppa. :-P

• Bubblan2
    hysteria skrev 2013-05-29 17:57:43 följande:
    Söndagar tycker jag brukar vara lugnast. Åk dit den soligaste dagen så kan du handla i lugn och ro :)

Men om det har varit soligt och varmt länge söker sig folk in till ställen med AC... ;)
  • tobiq

Jag tycker att gekås helt klart är värt besöket, men så bor jag 40 min därifrån också. Leksakerna har oslagbara priser, bu handlar även alla förbrukningsvaror som schampo/tvål/deo på gekås. Kläderna kan jag inte uttala mig om för vi köper sällan kläder där, jag kan köpa leggings till mig ibland och till barnen köper jag trosor, strumpor och strumpbyxor (19 paret för fina strumpbyxor, grymt!) och vintertid även maaaassa fingervantar.

Nu till min fråga, är det någon som har koll på priserna på springscyklar?

• CamillaLukasLudwigMagnus
    tobiq skrev 2013-06-10 14:11:26 följande:
    Jag tycker att gekås helt klart är värt besöket, men så bor jag 40 min därifrån också. Leksakerna har oslagbara priser, bu handlar även alla förbrukningsvaror som schampo/tvål/deo på gekås. Kläderna kan jag inte uttala mig om för vi köper sällan kläder där, jag kan köpa leggings till mig ibland och till barnen köper jag trosor, strumpor och strumpbyxor (19 paret för fina strumpbyxor, grymt!) och vintertid även maaaassa fingervantar. Nu till min fråga, är det någon som har koll på priserna på springscyklar?

Grymt nära bor du
  • Ledilnaan
    tobiq skrev 2013-06-10 14:11:26 följande:
    Jag tycker att gekås helt klart är värt besöket, men så bor jag 40 min därifrån också. Leksakerna har oslagbara priser, bu handlar även alla förbrukningsvaror som schampo/tvål/deo på gekås. Kläderna kan jag inte uttala mig om för vi köper sällan kläder där, jag kan köpa leggings till mig ibland och till barnen köper jag trosor, strumpor och strumpbyxor (19 paret för fina strumpbyxor, grymt!) och vintertid även maaaassa fingervantar.

Nu till min fråga, är det någon som har koll på priserna på springscyklar?
    Jag köpte springcykel till min son förra månaden för 279 kr