• Simbaa

Gekås vol 14

frågar igen om stora studsmattor
    Finns det på gekås

• elsy

Någon som vet om dom har rutschkanor i plast, sådana för lite mindre barn? Pris isåfall?
    Säljer skoboo converse? Har dom converse i barnstorlekar (stl 25)? Vad kostar isåfall dom till vuxna? Pris på barnskor?
    Tack Tack! =)

• sarsparis
    elsy skrev 2010-04-11 08:23:00 följande:
    Någon som vet om dom har rutschkanor i plast, sådana för lite mindre barn? Pris isåfall? Säljer skoboo converse? Har dom converse i barnstorlekar (stl 25)? Vad kostar isåfall dom till vuxna? Pris på barnskor?Tack Tack! =)
    Rutchkanor finns, vet dock ej pris, men många hade de i sina vagnar så jag gissar att de var billig. Inga converseskor i barnstorlek, inte till vuxna heller vad jag såg.
  • plingelin
    Gör ett nytt försök med Babysitter från Ullared

Finns det någon är inne som har varit på Ullared nyss och handlat en babysitter som skulle vilja ta kort på den och lägga ut/maila till mig. Har nämligen en kompis som åker nu i  veckan och skulle kanske vilja ha den medhandlad men skulle då vilja veta hur den ser ut.

Pris? Har förstått att den finns i 2 färger, svart och vit. Var där i februari men glömde bort att titta då och visste att vi hade en men den sprang ju jag sönder en natt med storayster så behöver en nu till Lilleman.

Tar gärna emot bilder på min mailadress eller i min gästbok eller här. Tacksam för hjälp.

Ingela, ">[email protected]">[email protected][email protected]

• Maria222
    plingelin skrev 2010-04-11 10:24:39 följande:
    Gör ett nytt försök med Babysitter från Ullared Finns det någon är inne som har varit på Ullared nyss och handlat en babysitter som skulle vilja ta kort på den och lägga ut/maila till mig. Har nämligen en kompis som åker nu i  veckan och skulle kanske vilja ha den medhandlad men skulle då vilja veta hur den ser ut.Pris? Har förstått att den finns i 2 färger, svart och vit. Var där i februari men glömde bort att titta då och visste att vi hade en men den sprang ju jag sönder en natt med storayster så behöver en nu till Lilleman. Tar gärna emot bilder på min mailadress eller i min gästbok eller här. Tacksam för hjälp.Ingela, ">[email protected]">[email protected]">[email protected][email protected]">[email protected]
    Jag såg en röd igår, tyvärr kollade jag inte på priset.
    Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • Maria222

Oj vad mycket fint det fanns på ullared igår, köpte jättefina vita knytbandsgardiner i shabby chic stil, och en matchande lampskärm. Och en hel del annat också Kundvagnen blev överfylld och summan landade på 6000:- {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_smile}

Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • Kaerleksbarn
    sarsparis skrev 2010-04-11 08:45:28 följande:
    Rutchkanor finns, vet dock ej pris, men många hade de i sina vagnar så jag gissar att de var billig. Inga converseskor i barnstorlek, inte till vuxna heller vad jag såg.
    Enda stället jag sett små converse är på Coop...
  • Kaerleksbarn
    plingelin skrev 2010-04-11 10:24:39 följande:
    Omkring 189kr har jag för mig den kostar.. men i somras när vi va där senast med bebis i magen fanns det bara beige/svart, köpte dock ingen!
  • Joona

Ni inbitna ullaredshoppare =) Jag har aldrig åkt i juli men i år är tanken att det blir både en och två resor dit =) då vi ska hyra stuga i varberg.

Finns det någon dag eller klockslag som brukar vara något mindre folk på gekås? Några insider tips =)

• Kaerleksbarn
    Joona skrev 2010-04-11 12:00:02 följande:
    Ni inbitna ullaredshoppare =) Jag har aldrig åkt i juli men i år är tanken att det blir både en och två resor dit =) då vi ska hyra stuga i varberg. Finns det någon dag eller klockslag som brukar vara något mindre folk på gekås? Några insider tips =)
    Eftersom juni o juli är semestertider är det då Gekås har högsäsong,
    det spelar alltså ingen roll vilken dag eller tid då det är lika mycket folk oavsett när.
    Men de varmaste stranddagarna brukar givetvis vara lugnare än de regniga
Svar på tråden Gekås vol 14