• Esprie

Gekås vol 14

Hej ska ner till Gekås på lördag Vet ni om det finns sparkcyklar för mindre barn ?

• jessica1979

Vet att det har nämnts trehjuling här tidigare. Fanns det det eller hur var det? Är det Kettler isf? Nån som har provat den som finns och vet om den är bra? Har den frikopplade pedaler? Många frågor

• kobebis
    jessica1979 skrev 2010-04-12 16:01:11 följande:
    Vet att det har nämnts trehjuling här tidigare. Fanns det det eller hur var det? Är det Kettler isf? Nån som har provat den som finns och vet om den är bra? Har den frikopplade pedaler? Många frågor
    Jag har en bild på trehjulingen i mitt galleri. Där är det dock utan "pinnen" som går att tabort. Suverän trehjuling. Väldigt stabil o rejäl. Är lite större än vanliga trehjulingar.
  • jessica1979
    kobebis skrev 2010-04-12 16:16:03 följande:
    Jag har en bild på trehjulingen i mitt galleri. Där är det dock utan "pinnen" som går att tabort. Suverän trehjuling. Väldigt stabil o rejäl. Är lite större än vanliga trehjulingar.
    Vet du om det är Kettler? Ser så ut i färgerna men har inte superkoll. Är pedalerna frikopplade? Du skriver att den är stor, för stor för en nybliven 2-åring på plus 85 cm?
  • AochJsMamma
    jessica1979 skrev 2010-04-12 16:41:33 följande:
    Vet du om det är Kettler? Ser så ut i färgerna men har inte superkoll. Är pedalerna frikopplade? Du skriver att den är stor, för stor för en nybliven 2-åring på plus 85 cm?
    undrar oxå!!!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • H I L L A

Vi köpte en sådan Kettler trehjuling på Gekås i somras. Den passar alldeles utmärkt till vår nu 2-åriga dotter på ca 84 cm

hillasnyahem.blogspot.com
  • H I L L A

Hittade en bild på den oxå

013.JPG
    (klickbar)

• Cs mamma

Pippihus går på 250kr har jag för mig och figurerna på ca50-60/förpack

Smurfen870101 skrev 2010-04-12 11:27:33 följande:
    Oj så mkt skoj :) Har två funderingar... Någon som vet vad pippiskeppet och figurerna kostar ?Å någon som vet vad deras bälteskudde med hög rygg kostar ?Tacksam för svar :)
    Skeppet gick på mer än huset men jag minns inte exakt tyvärr
  • H I L L A
    Angel Gbg skrev 2010-04-12 18:05:44 följande:
    Pippihus går på 250kr har jag för mig och figurerna på ca50-60/förpack Skeppet gick på mer än huset men jag minns inte exakt tyvärr
    Har för mig att hoppetossa kostar 399 kr och villvillekulla 299 kr
Svar på tråden Gekås vol 14