• plingelin

Gekås vol 14

Babysitter från Ullared

Finns det någon är inne som har varit på Ullared nyss och handlat en babysitter som skulle vilja ta kort på den och lägga ut/maila till mig. Har nämligen en kompis som åker nu i  veckan och skulle kanske vilja ha den medhandlad men skulle då vilja veta hur den ser ut.

Pris? Har förstått att den finns i 2 färger, svart och vit. Var där i februari men glömde bort att titta då och visste att vi hade en men den sprang ju jag sönder en natt med storayster så behöver en nu till Lilleman.

Tar gärna emot bilder på min mailadress eller i min gästbok eller här. Tacksam för hjälp.

Ingela, [email protected]">[email protected]

• AochJsMamma
    Shoppingtokig skrev 2010-04-08 15:09:41 följande:
    Smultronhjärta --> Du behöver väl inte nämna VARJE gång du åker till Ge-Kås, vissa blir faktiskt väldigt avundssjuka Vill också åka så ofta
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Theina

Någon som vet om de fortfarande säljer barbapapa- panelgardiner?? tacksam för svar..

♥ Linnéa 081005 ♥
  • The Bumblebee

Sitter och kollar jackor (On the peak) på tradera. Vad kostar en softshell-jacka i vuxenstorlek på Gekås? Ser att de säljs för 399kr (utrop).

Ser sedan att det verkar finnas både softshell, regn/vind-jacka samt en jacka med löstagbart fleecefoder. Är sugen på en vårjacka men vet inte vilken jag ska välja.

Någon som testat dessa och har en åsikt?

Undrar oxå om det finns det skalkläder för barn där? Funderade tidigare på fleecefodrade regnkläder, men tänker att skalkläder kanske är bättre nu när barnen är lite större.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Norrskog

Jag såg till min stora glädje att vi bara hade fyra diskmaskinstabletter kvar, då måste vi snart åka till Gekås och handla nya! (har hört nån säga att man kan handla sånt på Ica, men det tror jag bara är ett illasinnat rykte. Jag är helt sääääker på att jag måste åka till Gekås för att handla dem!) {#lang_emotions_laughing}

Jag har en fundering. 
    Om man bor väldigt nära Ullared, är det så att man har mycket mer kläder till sina barn om man jämför med dem som bor längre bort? Eller blir man mer kräsen? Eller köper man lika mycket som de som åker sällan, fast utspritt på flera tillfällen? 
    Är bara nyfiken. Om ni som bor nära vill svara blir jag glad
  • Smultronhjärta
    Norrskog skrev 2010-04-09 20:50:03 följande:
    Jag såg till min stora glädje att vi bara hade fyra diskmaskinstabletter kvar, då måste vi snart åka till Gekås och handla nya! (har hört nån säga att man kan handla sånt på Ica, men det tror jag bara är ett illasinnat rykte. Jag är helt sääääker på att jag måste åka till Gekås för att handla dem!)  Jag har en fundering.  Om man bor väldigt nära Ullared, är det så att man har mycket mer kläder till sina barn om man jämför med dem som bor längre bort? Eller blir man mer kräsen? Eller köper man lika mycket som de som åker sällan, fast utspritt på flera tillfällen?  Är bara nyfiken. Om ni som bor nära vill svara blir jag glad
    Haha- jag är precis likadan,,När tandkrämstuben börjar sina så måste jag ju införskaffa ny på Gekås

För min egen del så handlar jag sällan mer än ytterplagg och vantar till dagis på Gekås.
    För övrigt så är jag uppvuxen 8 mil från Gekås på den tiden då Gekås sortiment var mkt mer begränsat dvs man kunde se på klasskompisarnas kläder vems mamma som hade varit på Gekås och uppdaterat barnens garderob,ibland var det min mamma... Inget roligt minne{#lang_emotions_dreamer}
    Jag köper oftast bara danska märken som Molo,Småfolk m.m till barnen även om jag blandar det med Nova Star,Pop och andra roliga märken

Däremot så köper jag mycket annat roligt på Gekås-mycket till hemmet allt från tvsladdar till lampor, sängkläder,lyktor,leksaker och strumpor till mig själv
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • skruttan35
    Theina skrev 2010-04-09 19:27:29 följande:
    Någon som vet om de fortfarande säljer barbapapa- panelgardiner?? tacksam för svar..
    ja det gör dom
    (¯`°?.¸ ღ William 11/7-07 & Alfred 29/4-09 ღ ¸.?°´¯) http://skruttan80.blogspot.com
  • Lisa1976
    siriius skrev 2010-04-07 19:51:44 följande:
    Klänningarna på bloggen var det finaste jag sett på länge. VILL HA!!! VILL HA!!! Nästan så jag kan sätta mig i bilen och åka 17 mil bara för att få den :)
    Tyckte att jag kände igen mönstret på klänningarna.
    Kolla här

http://www.meandi.se/sv/produkter/101201.aspx
  • Lisa1976
    Tuttan80 skrev 2010-04-09 16:21:05 följande:
    Vad kostar tripptrapp trull stolen i ullared?
    569 eller ungefär.
    Jag köpte en sån för ett par veckor sedan och är jättenöjd. (Min son också)
    MYCKET snyggare än Stokkes TripTrap...! Och mer prisvärd såklart!
Svar på tråden Gekås vol 14