• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Nallepuhmamma skrev 2010-04-16 08:55:29 följande:
    Hej Tjejer kan ni hjälpa mig med prisinfo på detta? : * Spjälsängssängkläder (Påslakan/örngott/Lakan) * Sängkläder  (Påslakan/örngott/Lakan)(Till större barn) * Dra på lakan (Spjälsäng) * Baby nagelset * Babypool * Babypoolstol (Sån dom kan sitta i)
    Spjälsängkläder: 99-129kr
    Baby nagelset: 12.95kr

Vet inte om du menar badbalja eller pool med "babypool"?
    En vanlig balja kostar i alla fall 79kr och badhjälp 35kr
  • jojojojojo
    Mamma Tes skrev 2010-04-16 11:23:59 följande:
    Är den någon som vet om det finns strumpbyxor med volanger på rumpan för baby? Och sodastream? Vet att dom haft wassermax eller vad dom heter men tänkte om dom kanske fått in de "riktiga" nu?
    inte sodastream, när jag frågade sist så sa han att de inte kommer få in något till den heller jag va ute efter flaskorna) ibland har dem dock haft sodastrem smakerne
    BF 2010-06-28
  • Kaerleksbarn

Smakerna är dessutom samma märke som Ica, Coop osv men kostar 19kr istället för 49kr

• Nallepuhmamma

Tänkte på en sådan där uppblåsbar babypool dom kan bada i på sommarn nu. Samt en sådan där gul "Badringsstol" man kan ha i större pooler tex som dom sitter i...

• jojojojojo
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-16 11:42:39 följande:
    Smakerna är dessutom samma märke som Ica, Coop osv men kostar 19kr istället för 49kr
    jo, priset är mycket bättre, men inte alltid datummet, vi köpte på oss förra sommaren (tror jag det va) å de gick ut en månad senare tyvärr, så det kollar jag ALLTID numera
    BF 2010-06-28
  • Nallepuhmamma
    Är den någon som vet om det finns strumpbyxor med volanger på rumpan för baby? Och sodastream? Vet att dom haft wassermax eller vad dom heter men tänkte om dom kanske fått in de "riktiga" nu?
    ang strumpbyxorna undrar jag med
  • Annica1

Nåns om vet om dom har FRESH FOOD FEEDER ? De är som en napp med nät som kan lägga ner fruktbitar i..

• CA81
    Jelijo skrev 2010-04-16 07:59:37 följande:
    Finns det amningskläder på gekås? Letar efter amningsbh ungefär 90E och amningströjor i storlek 46, gärna med "boob-öppning"
    När jag var på GeKås så hade de inte större amningsbh än 100D, men de hade gott om amningslinnen och amningstoppar i alla storlekar. Jag blev väldigt besviken över att de inte hade större bh-storlekar, borde ju rimligtvis vara fler ammande eller gravida som har större än D-kupa.
  • Bambusa

jag köpte en sån till dottern när hon va mindre, tyckte den va ganska värdelös.. banan gick inte nå bra att äta, inte henner välmoget päron... köpte den på citygross, va billigare än barnenhus som tar 99kr...

Annica1 skrev 2010-04-16 12:06:34 följande:
    Nåns om vet om dom har FRESH FOOD FEEDER ? De är som en napp med nät som kan lägga ner fruktbitar i..
    om dom inte har sån där badring med gren, så har jag en ny i obryten kartong över... har en öppnad med som ja kan knäppa kort på isf..  den ska ja ha till dottern i sommar hade ja tänkt.. 
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-16 11:56:20 följande:
    Tänkte på en sådan där uppblåsbar babypool dom kan bada i på sommarn nu. Samt en sådan där gul "Badringsstol" man kan ha i större pooler tex som dom sitter i...
  • Ekorrfamiljen
    Jelijo skrev 2010-04-16 07:59:37 följande:
    Finns det amningskläder på gekås? Letar efter amningsbh ungefär 90E och amningströjor i storlek 46, gärna med "boob-öppning"
    Det finns amningsbehåar, men jag vet inte om de är så stora. Jag köper 80 E men jag vet inte om det finns större än så, kanske att de har 90 E om du har tur.
    Wassermaxx kostade lika mycket på Ge-Kås som i vanlig butik här hemma när vi tänkte köpa i somras. Runt 6-700 har jag för mig. Hittade istället en likadan på C.O för 495:- när de hade rea.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden Gekås vol 14