nån som har en bild på skaloverallen jag skulle kunna få låna ? ska inte upp där själv , utan skicka bud... lite lättare om jag har en bild på overallen =)
tror att det finns bild några sidor bakåt i tråden eller i bildtråden
Hej hopp. Första gången jag är o kikar i denna tråd:D Ska till gekås på Måndag. Kan knappt vänta:D Jag är halvvägs i min graviditet på Söndag o ska därför handla så mkt som möjligt egentligen. Mkt klöäder, sängkläder, hygienartiklar och sängmobil osv osv. Är det ngt jag inte bör missa, ni som varit där nyligen? Finns det förresten badkläder för gravida?
i bildtråden www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html om du klickar på första sidan där så hittar du en länk som scaniamamma (tror hon hette så) har lagt in, med en lista på massa grejer som hon köpt till sin kommande bebis
Vad har det för ryggsäckar till barn på Gekås?Ska dit om ca 6 veckor... tänkte prisklass o sånt... då de jag tittat på här hemma kostar minst 200:-.... O vad har de för saker i Hello Kitty? Stora dottern har fått dille på den katten nu o ska ha precis allt i hello kitty...
i bildtråden (se länk i trådstarten) fanns det några bilder på hello kitty-kläder
Vad har det för ryggsäckar till barn på Gekås?Ska dit om ca 6 veckor... tänkte prisklass o sånt... då de jag tittat på här hemma kostar minst 200:-.... O vad har de för saker i Hello Kitty? Stora dottern har fått dille på den katten nu o ska ha precis allt i hello kitty...
står om hello kitty tidigare i den här tråden också