Gekås vol 14
Bubblan2 skrev 2010-04-13 22:35:06 följande:
Ett tips som jag fick för ca 2 år sedan är följande:---------------------------Ett tips till er som köper babykläder Det finns 4 olika baby märken på gekås. om man tittar i nacken på strl lappen.Teddy: Dessa kläder tappar lätt formen dom är EXTREMT breda.Walking baby: Helt okejFinns ett plagg med en giraff på lappen: Detta plagg handlar jag uteslutande av dom håller bra är mjuka o sköna o är bra storlek på. Dom noppar sig inte så mycket heller.Mörkblå lapp med små figurer på: Tycker dom är så där, känns som dom blir lite sladdriga.----------------------------Efter egen erfarenhet kan jag säga att pyjamis i märket Walking baby är små i storlekarna.Jag har handlat av alla olika märken som de har haft de gånger jag varit ner och det är väl kanske så att Teddy är oformliga och breda men jag tycker nog att de flesta har klarat sig ganska bra.Trots allt är det ju så att man tvättar dem ofta och de små liven har dem inte under så lång tid... De växer ju som ogräs!Sen är det också så att jag har köpt body på POP som ärligt talat ser värre ut, bleka och noppiga efter tre tvättar typ!Ni som nu har turen att åka dit i dagarna, ha så kul!Jag är inte ett dugg avis...nä! *mutter*