• Thegran

Gekås vol 14

Ruso skrev 2010-05-21 20:14:37 följande:
    Jag köpte det där blå/röda med stjärnor, fanns inte jättemycket men en hel del. Gillade dock bäst ett grön/svart tvådelade(var väl samma märke), synd att de bara fanns i 74/80.

tack för svar! får se om rätt strl finns imorgon :) hoppas!
  • Thegran

är man hemskt löjlig om man sitter och är smått nervös för om det man vill ha finns kvar eller inte...? :)

• Thegran

Åh, vad glad jag är! Kompisen fick tag i ett sunblock UV set till mig! :)
    129 kr, ord pris har väl varit 480 och sen har de väl kostat runt 250 på deras egen rea så ett riktigt fyndpris :)

• Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 19:48:45 följande:
    Bästaste du!!! Hellre det större än det mindre, har inget emot lite större solskyddskläder, har 104 i den från Hummel o den sitter som en smäck.. ÅÅ vad glad jag blir, du gjorde min kväll!  Skulle den vara tokstor så kanske jag kan få byta den med hjälp av Gekås, alternativt att jag behåller den till nästa sommar o försöker få tag på en mindre om du åker igen eller om jag nån gång själv kan komma iväg vilket jag så gärna vill... Tack än en gång! Tror jag har kvar dina uppgifter i inboxen eventuellt..inboxar asap.
    zunblock seten är rätt små i strl. Jag har ett 98/104 hemma, dock med långärm och shorts. ärmarna på tröjan är lååånga men vikar man dem så sitter den bra på min tjej som har 86/92,. Shortsen sitter jättebra, men de tror jag kommer funka ett bra tag till ändå. De vi köpt nu har ju korta ärmar, det enda då är ju att ärmarna blir lite längre än vad de ska vara men det ser jag bara som positivt!

vet ju iof inte vad ditt barn har för strl, men jag rekomenderar absolut att gå upp en strl när man köper.
  • Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-05-23 08:21:05 följande:
    vilken tur då! För min son drar oxå 86/92, och jag gillar oxå att de går ner lite längre över ärmarna (var apotekspersonal som rekommenderade det förra sommaren när jag kikade på solskyddskläder hos dem). Så då tror jag att setet som Smultron köpt blir perfekt!

det kommer bli blir utmärkt! :)
    Nu har jag ett set med lång ärm och ett med kort, känns bra inför höstens resa :)
    keps köpte jag på zunblocks egen rea i höstas.
    kanske hade det också funnits på gekås? nån som vet?

i slutet juli får jag åka och shoppa loss själv :) nån som vet om de brukar ha sommarkläder kvar då, både till barn o vuxna?
  • Thegran

hm. beslutsångest. dottern börjar på förskola i januari, ska jag shoppa allt som behövs redan nu i juli, eller måste jag ta en sväng till i höst? :)

funderar på om jag ska köpa en overall i juli, nån som vet om de brukar finnas då och som kan rekommendera någon (gärna rätt vattentålig)

• Thegran
    firepuzz skrev 2010-05-25 13:28:10 följande:
    Bästa matstället är Stantons och sämsta matstället är P Ps i allafall pizzorna på PP är så äckliga. Det är mitt tips.
    håller med, Stantons är toppen!
  • Thegran
    wema81 skrev 2010-05-27 07:02:45 följande:
    Nu är det nära... jag ska till Ullared på södag. För FÖRSTA gången :) några tips? hela familjen ska med...
    japp, beta av en avdelning i taget. skriv upp på lapp va du lägger i vagnen samt pris för o hålla koll ifall du har någon spec budget att hålla dig till.
    skriv inköpslista så du inte missar något spec som du planerar att köpa.
    bekväma skor!!
    och tålamod, är det mycket folk är det lite påfrestande ibland. tanter som pressar sin kundvagn mot ens egen etc..
  • Thegran

Min farfar sa nåt om att de skulle bygga en till våning på gekås. nån som vet om detta stämmer?

vad är det de gör om nu?

• Thegran

oh låter ju toppen! vet du NÄR i sommar detta öppnar? Är lekrummet jag är mest intresserad av :)

Svar på tråden Gekås vol 14