• Thegran

Gekås vol 14

Thegran skrev 2010-06-08 18:17:40 följande:
    oh låter ju toppen! vet du NÄR i sommar detta öppnar? Är lekrummet jag är mest intresserad av :)
    glöm frågan..såg svaret längre upp i tråde.
  • Thegran

hur är det med dockvagnar? finns det några fina som är lagom till en 2åring?
    är även ute efter någon form av leksaksgarage/parkeringshus. gärna med "hiss" och så bilarna kan åka ner för en backe :) finns det? ca pris?

• Thegran
    Pigelinen skrev 2010-06-10 19:50:52 följande:
    Vår dotter fick två olika därifrån i julas, en vanlig i tyg och en "finare" i trä. Tror att ingen av dem var så jättedyra.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
    vad bra, hoppas det finns när vi åker!
    tänkte köpa en del julklappar där redan i juli . vi är utomlands ett tag i höst och kommer hem 10 dagar innan jul och känner nog inte för att leta klappar då...

tips på fler roliga leksaker till en två årig tjej?

finns det mycket leksaksmat, finare i tex trä eller tyg?
  • Thegran
    Pigelinen skrev 2010-06-10 20:02:14 följande:
    Vår dotter kommer fylla 2 år i augusti o hon kommer att få ett målarstaffli som finns på IKEA.
    Annars har GeKås fina dockor, docksängar, mm.
    Köpte gräsklipparen sist o den älskar hon. Leksaksspis, sandlåda. Servis, har tyvärr inte sett någon leksaksmat i annat än plast.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
    målarstaffli kanske är något, docksäng och docka likaså.
    spis har hon, sandlåda har vi utanför dörren redan :)

funderar på lite leksaksverktyg. hon har en "snickarbänk" fast knappt några verktyg till den.
    sånt lär väl finnas på GeKås? snickarhjälm är vi också ute efter.
  • Thegran
    Pernilla75 skrev 2010-06-13 10:34:53 följande:
    Någon som vet hur UV-dräkterna är i storlek? Stora eller små?
    Behöver en först i november när vi ska åka utomlands. Sonen är då 1,5 år och jag beräknar att han kommer behöva strl.86/92 om vi ska få plats med en badblöja i också.

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra baby watcher.
    Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
    jag har två olika zunblock set, har köpt 98/104 till dottern som har 86/92 i kläder nu.
    kommer mestadels använda dem i höst jag med, åker också utomlands i november :) tycker absolut att man ska gå upp en strl.

det andra märket som säljs på gekås, det med spindelmannen eller vad det är, har jag ingen koll på hur storlekarna är.
  • Thegran

hur är det med utbudet på gardiner till barnrum på gekås? nån med koll?

• Thegran

barnmöber, tex fotölj, trä stol eller korgstol,finns det?

• Thegran

tips på något bra bh märke som finns på gekås?

• Thegran
    Bambusa skrev 2010-06-21 22:40:38 följande:
    inte dom för 50-60 spänn iaf, byglarna hoppar ur... Gråter men dom var bekväma så länge dom va hel.. inte ens en månad.. å då anvnder ja inte bh varje dag..
    hm ok, då får man satsa på de lite dyrare då :)
    om dom är nåt att ha..
  • Thegran

tack för alla svar ang bh:ar! hoppas jag hittar några bra!

Svar på tråden Gekås vol 14