Gekås vol 14
Ok, tack för svaret! Har ett didriksson tvådelat, men där är vattenpelaren bara 2000 så tänkte köpa nåt mer...hoppas de får in till helgen, vi är där fre-sön
Ok, tack för svaret! Har ett didriksson tvådelat, men där är vattenpelaren bara 2000 så tänkte köpa nåt mer...hoppas de får in till helgen, vi är där fre-sön
Köksvåg, finns det? Pris? Vanlig våg, samma där?
Första dagen på gekås färdig! Fanns massa roliga leksaker. Kasst utbud på barnkläder men en hel del vinterkläder. Köpte en jättefin overall och jacka till dottern! 5000 slutade notan på och imorgon ska vi in igen.
pust. Hemma efter tre dagar i ullared.
i fredags gick vi ca 5 timmar, i lördags 4 tim och idag 1 tim :)
hann med ett bröllop igår också.
Shoppingen slutade på den nätta summan 7300. Fanns hur mycket som helst!
Köpte bl.a en Skrållan docka, med två extra "ljudkort". En med sången och en med ramsor. Skrållans dockvagn fick också följa med hem och lite mer leksaker och massa annat.
mest nöjd är jag med vinteroverallen.
Kan ta kort om någon vill, eller kolla priser på det jag handlade. Måste bara orka packa upp först :)
fanns två el tre olika, en i enbart papp som inte kostade många tior (och håller nog inte mer än en gång eller så...) och en rejäl i plast för runt 200 har jag för mig.
Köpte en i plast, men inte tagit fram den än så kan tyvärr inte berätta om den är bra eller inte.
skickar ut en liten fråga...
i sommras såg jag bobby car till dockor på GeKås, precis likadan som en riktig bobby car, men i dockstorlek. Köpte ingen, och ångrar mig givetvis.
Det råkar inte vara någon från västeråstrakten som ska dit och har lust att köpa en?
kan ge lite extra som tack för besväret.