• CoolJen

Gekås vol 14

MrsGustafsson skrev 2011-04-04 22:19:24 följande:
    Lösnaglar i mängder
    tack för svaren

Vet du vilka märken?
  • CoolJen
    mysak79 skrev 2011-04-13 12:01:03 följande:
    Men är det inte Gunry de har?! De är de med absolut mest farliga ämnen i!
    Kommer ihåg att min första son inte tålde dem...´det var även fler han inte tålde, kunde endast använda ICAs och nån mer
  • CoolJen
    Bubblan2 skrev 2011-04-13 15:29:59 följande:
    Teddy: Dessa kläder tappar lätt formen dom är EXTREMT breda.

Walking baby: Helt okej Finns ett plagg med en giraff på lappen: Detta plagg handlar jag uteslutande av dom håller bra är mjuka o sköna o är bra storlek på. Dom noppar sig inte så mycket heller.

Mörkblå lapp med små figurer på: Tycker dom är så där, känns som dom blir lite sladdriga."
    Ja shit vad Teddy sitter illa. Plockade fram första sonens gamla kläder, däribland pyjamas av märket Teddy...usch, de kommer jag inte använda igen.
  • CoolJen
    Littorina skrev 2011-04-15 07:30:03 följande:
    Det finns men jag tyckte inte dom var snygga så jag kommer inte ihåg priset. Jag köpte ett fodral till min för 49 kr.
    Tack, finns det fler Iphone tillbehör?
  • CoolJen
    mia A skrev 2011-04-16 19:08:07 följande:

cooljeen. ja det finns det, ja o salsan var ner idag.

Åh kul, var kidsen med? Jag ska ner om 2 veckor, längtar!
    Hittade ni några fynd?
  • CoolJen
    Upptagen skrev 2011-04-16 20:53:29 följande:
    Två och en halv menar jag...
    Lite bättre veckodag alltså...själv kör jag på fredagen. Lönefredag och påsklov...men ska vässa armbågarna
  • CoolJen

Kom gärna med era bästa tips på nåt som är billigt på Gekås som bör läggas till på inköpslistan.

• CoolJen
    Camilla D skrev 2011-04-18 09:59:04 följande:
    Leksaker är mycket billigare än i vanlig leksaksaffär (dessutom kända märken) där kan man spara mycket pengar.
    Prylar till hemmet finns också väldigt billigt! Finns stort utbud.
    Lampor är med billigt!
    Finns så mycket där som är billigt, cykelhjälmar, fritidsgrjer, barnkläder, sockar  osv osv (kan nog hålla på hur läng som helst  Flört)
    Ja, leksaker brukar jag handla på mig så att det täcker årets alla barnkalas
  • CoolJen

Finns det dynor till utemöbler?

Ni som har Lundmyrs kläder...
    De kanske inte ens finns kvar men om...

Jag har en Lundmyr body från 2005 och passformen är sisådär, den är stor i storleken och väldigt bred/slapp, är Lundmyrkläderna detta eller bara min som är gammal?

Svar på tråden Gekås vol 14