• CoolJen

Gekås vol 14

HASP skrev 2011-05-04 18:23:44 följande:
    på en snurra som stod på babyavdelningen.. de hängde tillsammans med andra kläder. Snurran stod nästan nere vi väggen där alfonströjorna hängde på babyavdelningen.
    Synd att jag missade dessa...men då hade jag blivit ännu fattigare
    Hade en ungefärlig budget på 5000:- men hamnade på ca 7000:-
  • CoolJen

Kanten på sniglar slår bebis i nästan från början, vi har en handduk runt kanten. Annars är det ett bra, prisvärt skötbord som inte tar mkt plats

• CoolJen
    Miah21 skrev 2011-05-07 19:18:45 följande:
    VAD behöver man ta med sig när man åker till gekås med en dotter på 15mån.
    Finns det matburkar att köpa inne på gekås? Finns det grötburkar?

På tisdag kl 04,00 går färden mot gekås. De blir en 7timmar lång resa. Kanske 8timmar med lite stopp på vägen för dotterns skull.
    Barnvakt och underhållning till barnet, för det måste vara skittråkigt för en 15 månaders att först åka bil i 7 timmar och sen vara inne på Gekås i ytterligare ett par.
  • CoolJen
    Vill Ha Liten 83 skrev 2011-05-07 22:39:49 följande:
    Tack så mycket för alla tips och råd angående skötbädd och SNIGEL-skötbordet.

Jag tror minsann att det blir skötbord från IKEA som jag målar om och fixar dit en trådback under. Sen kanske lite tyg på sidorna, ev. såga bort lite av kanten vid fötterna eller sån rörisolering. Och sen skötbädden från gekås

Det blir en mycket billigare lösning än att köpa skötbord för runt 1000-lappen...
    Det ska bli kul att pyssla lite  
    varför gillar du inte en uppblåsbar? Passar nån annan skötbädd i Sniglar?
  • CoolJen

Fick erfara att gekås ger bra service. Jag hade köpt en fotbollspump men upptäckte när jag kom hem att ventilen till inte var med hem. De skickade en ventil till mig som kom med posten igår

• CoolJen

Minns någon vad tvättservetterna kostar, de torra, gula paketet?
    Jag gillar dem verkligen men gillar även euroshoppers och de kostar 25:- på vårat Ica

• CoolJen

Finns det barnresesäng? Pris?

Skiljer barnresesängar mkt i kvalité?
    Finns en på jollyroom för 299:- nu tror jag det var.

• CoolJen

Fanns även andra fina såna flaskor nu fast med blommor på, fanns i två olika färgkombinationer

• CoolJen

Om nån ska dit eller vet vad det billigaste bäddsetet kostar så hojta till! :)
    Jag behöver alltså lakan, påslakan, kuddfodral för 90 säng.
    Anledningen till att jag vill ha det så billigt som möjligt är att jag behöver mellan 50-60 st till vårt bröllop nästa år.

• CoolJen

Ja jag har ju siktat in mig på Ikeas bladvass+knoppa men tänkte om det finns ännu billigare på gekås?
    Hur är kvalitén på bladvass?

• CoolJen
    Abborren skrev 2012-09-22 17:53:19 följande:
    Någon som vet om det finns svarta papperstallrikar? Rosa servetter? Rosa balkonger?
    Rosa servetter finns men rosa balkonger tror jag inte de säljer
Svar på tråden Gekås vol 14