• CoolJen
    Kaerleksbarn skrev 2011-04-27 09:25:25 följande:
    Fortf ingen snäll själ som ska till Gekås i veckan och vill köpa studentballonger till mig?
    Ja jag kommer forts tjata i all oändlighet
    Ska nämligen köpa dem åt en väninna som bor ganska långt bort men ska träffa henne i helgen...
    Vad är så speciellt med dessa ballonger? Extremt billiga eller snygga?

Jag ska dit på fredag och kan kolla efter ballonger om jag kommer ihåg men jag är ingen bra person på att få iväg brev och dyl. Det brukar först ta ett par dagar att köpa kuvert och porto sen brukar det ta ännu längre innan jag får iväg det jag ska skicka.
  • CoolJen
    Smultronhjärta skrev 2011-04-27 10:00:38 följande:
    Babybjörn säljs inte på Gekås
    tack.
    Är deras babysitter liknande babybjörn?
  • CoolJen
    S vali s skrev 2011-04-27 09:28:17 följande:
    I fredags fanns dom kvar, dock "bara" tre olika att välja mellan men vad gör väl det När dom är så billiga kan man ju köpa alla tre
    Vilken ålder passar dessa?
  • CoolJen
    Smultronhjärta skrev 2011-04-27 11:04:44 följande:
    Inte de jag har sett,men ibland har det funnits en variant med stålkonstruktion. Gekås egna har stoppad rygg och inte samma schvung Sen finns det ofta Fisher Price också.
    Tipsar om man är ute efter schvunget att Coop brukar sälja en babysitter med stålram som gungar på bra.
    Tack 
    Då lutar det nog åt att jag köper en babybjörn på blocket istället
  • CoolJen
    AochJsMamma skrev 2011-04-27 12:17:01 följande:
    Gör det, bästa babysittern som finns, tusen ggr bättre än Gekås..
    Jag gick å spanade på en när jag var gravid men tyckte den var lite väl dyr.
    Sen fick vi en begagnad gratis och jag tänkte att ja den får väl duga men den är inte tillräckligt bra tycker jag så...

sorry lite OT
  • CoolJen
    S vali s skrev 2011-04-27 13:35:07 följande:
    Min dotter är 5 och helt galen i PetShop, hennes kompis är 6 o hon blev överlycklig över den hon fick  Så jag antar att det är väl +- 5 år någonstans
    Så då funkar den bra på de stundande 6års kalasen Är det en tjejleksak?
  • CoolJen

Jag minns att någon frågade om jeansjackor för ett tag sen...
    Jag hittade en skitsnygg jeansjacka för 189:- och såg från stl 36-44

• CoolJen

Sommarkläder fanns det gott om i helgen, träningskläder tyckte jag däremot att det var väldigt lite av.

• CoolJen
    HASP skrev 2011-05-04 15:59:53 följande:
    Jagvar ner i lördags och då fanns det Lundmyrkläder kvar! jag köpte en långärmad pikétröja i strl 90.
    Var oxå där då men såg inga, vart stod de?
Svar på tråden Gekås vol 14