• Waersta

Gekås vol 14

Hej Tjejer!

Någon som har koll på om de säljer Nintendo DS i Ullared och om det är billigt?

Åker till Ullared 4 maj och tänkte börja skriva en lista.

• Ruso
    Miss Maya skrev 2010-04-21 14:13:48 följande:
    Ah. Dotter får fortfarande utan problem på sig overaller i stl 80. Men inte alltför länge till tror jag. Jag tänkte först köpa en i 92, men kanske 98 är bättre, eller kommer hon drunkna i den då? Om inte annat kan hon ju garanterat ha en 98 i höst.
    Tror nog att hon drunknar i 98...
    Min son är 88 cm lång och har 98 i sin, och det finns växtutrymme, kan säkert ha den även i höst (bild finns i BT). Han har 92-98 i sina kläder.
  • Ruso
    Ruso skrev 2010-04-21 15:20:50 följande:
    Tror nog att hon drunknar i 98...Min son är 88 cm lång och har 98 i sin, och det finns växtutrymme, kan säkert ha den även i höst (bild finns i BT). Han har 92-98 i sina kläder.
    Givetvis en smaksak Men då din dotter kan ha 80 så tänkte jag så... min son skulle aldrig kunna ha 80 i overaller, men om man tänker att han skulle kunna ha 92 och tar en storlek större så blir 98 perfekt, på honom.

Om du annars skulle köpa 86 till dottern så ta en storlek större, och det blir 92.

Men, nån gång växer hon ju i 98
  • jojojojojo
    Waersta skrev 2010-04-21 15:02:07 följande:
    Hej Tjejer!Någon som har koll på om de säljer Nintendo DS i Ullared och om det är billigt?Åker till Ullared 4 maj och tänkte börja skriva en lista.
    Bonusdottern ville köpa det sist vi va nere i januari, å då hade dem inte sånna konsoller,
    BF 2010-06-28
  • Trojan

Hej!!

Frågar igen =)
    Då jag ska åka om två veckor och har en man som är golftokig så undrar jag om någon vet hur golf grejorna är?
    bra kläder? märken?

• libero
    Trojan skrev 2010-04-21 16:18:06 följande:
    Hej!!Frågar igen =)Då jag ska åka om två veckor och har en man som är golftokig så undrar jag om någon vet hur golf grejorna är?bra kläder? märken?
    Såg att det fanns golfgrejer i källaren men eftersom jag inte är intresserad så gick jag snabbt förbi.
  • Annica1

Har dom regnskydd till vagn där? färg?pris? är de mjuk plast eller hårdare plats?

• fritzie76

Vad finns det för docksängar på Gekås? Finns Hello Kitty?

• Flina78

Hallå där!

Jag har en kompis som ska till Gekås imorgon. Tänkte att hon skulle få titta efter en lära-gå-vagn till sonen. Är det någon som vet om det finns sådana och i så fall vilket märke och pris?
    gillar den här tråden :) :) :)
  • AochJsMamma
    Flina78 skrev 2010-04-21 19:06:15 följande:
    Hallå där! Jag har en kompis som ska till Gekås imorgon. Tänkte att hon skulle få titta efter en lära-gå-vagn till sonen. Är det någon som vet om det finns sådana och i så fall vilket märke och pris?
    det finns. Micki har jaf för mig att det är, o tror de kostar 179 om jag inte minns fel.
    fritzie76 skrev 2010-04-21 18:24:22 följande:
    Vad finns det för docksängar på Gekås? Finns Hello Kitty?
    docksängar finns, en söt i trä fanns iaf sist jag var där
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14