• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-04-22 12:21:02 följande:
    Det är allt vad vi köpte på vår Gekåsresa i aug när vi inhandlade ALLT till bebis Har inte upplevt att vi saknat något utöver det heller.Vagntillbehör är det enda vi inte köpte på Gekås då vi redan hade allt dit!Allt som allt (+kläder som jag uteslutit på listan) kostade allt till bebis 2050kr Har hoppat över saker vi köpte flera av...
    stort tack för hjälpen!
    Annica1 skrev 2010-04-22 12:17:09 följande:
    Vet inte om dom har vintergrejer framme på våren men om dom har åkpåse till vagn rekomenderar jag dig att köpa en. Kostar runt 200kr och är super bra. I butik hemma kostar dom minst 500kr Amningskuddar säljer dom billigt.Jag köpte hur mtk som helst till våran son när jag var gravid och de gick på 4000kr... man sparar en hel del på att åka dit :D
    tack för tipsen! vi ska shoppa loss, hehe
    BF 100904 - Längtar!
  • Kaerleksbarn
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-22 12:21:56 följande:
    Matstol att sätta på bord kostar 149kr, liknande tripp trapp matstol kostar 469kr
    569kr menar jag ju!
  • Ixam

Någon som vet vilken modell det är på Weber grillen dom säljer?

• Vallie

säljer de hushållsassistenter? märke? pris?

• Line80

åh den där bebislistan va ju för bra för att vara sann! Den tackar vi för! 
    ska dit i juli å shoppa bebbesaker!

♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
  • Kaerleksbarn
    Line80 skrev 2010-04-22 13:14:25 följande:
    åh den där bebislistan va ju för bra för att vara sann! Den tackar vi för!  ska dit i juli å shoppa bebbesaker!
    Så lite så
  • Nagoyam W
    Shoppingtokig skrev 2010-04-21 22:24:37 följande:
    Jag har lite bilder & priser i mitt galleri, bl.a på BRIOtaxen Fisher Price dragtelefon har jag också sett där för 50:-
    tack för hjälpen.
    Det var mycket fint som du har hittat. såg regnstället med hello kitty och barnkammarboken cd-skivorna oxå. De kom med på min jätte långa lista.
  • Nagoyam W

Jag glömde ju fårga en sak nu när jag ändå skrev.
    Är det någon som har sätt en sådan är mini pc eller min första pc för barn. Man kan stava med den och räkna med en och den spelar lite musik har jag för mig.
    Är det någon som har ett pris på en sådan. Jag har sätt en som har köpt en men nu hittar jag inte henne igen.
    Hoppas någon kan hjälpa mig med detta.

• MiaÅRoger

nån som vet om de fortfarande har kvar lite fluffiga mjukisbyxor för barn från storlek 68 och uppåt? De fanns i flera färger, iaf gråmelerade och svarta är jag helt säker på. Jag köpte dessa åt min dotter i slutet av november 09 men hon har inte vuxit i dem förrän nu och de va ju superbra! Vill köpa fler men de kanske inte finns. Märket heter Canard Collection och de kostade 49,95

• Tessou

Har du uv/solskyddsdräkter på Ge-Kås? Nå fina pojkiga i blått/grönt?

ELIAS 090326
Svar på tråden Gekås vol 14