• kalmar brud

Gekås vol 14

villa villekulla skrev 2010-04-22 09:18:30 följande:
    Jag försöker övertala min sambo att vi tjänar på att åka till gekås och shoppa lite. Det är bara lite vi ska ha men jag har inga "bevis" på att vi tjänar på det, nån kankse kan hjälpa mig :P Vad kostar nagelset (till bebis)? vet att det stått tidigare men någon kanske kan det i huvudet så jag slipper leta... leksaker till de minsta? Ex spegel, bitleksaker, billeksak mm Finns myggnät och parasoll till vagn? pris? nappflaskborste? Sen undrar jag om det finns någon tvättkorg eller liknande? Vad kostar jackor till dam? Om ni vet priser hemma i butik att jämföra med så skriv det med så är det lättare att övertala sambon.. Vi har 25mil till gekås men delar på bensin så tjänar jag 250kr på att åka så åker jag snart =)
    Alltså jackor är helt olika vad du vill ha... Men jag har alltid hittat vår jackor för 100 - 150 kr billigare än i vanlig affär...

Kläder är ju hur billigt som helst till barn... Var förra året och handlade till båda barnen dottern strl 86... Gav typ 30 kr för en body och till sonen 104 typ 69 kr för jeans mm
  • kalmar brud

jag ska dit på Tisdag... Ska åka bussresa alldeles ensam och gå och strosa utan sambo och barn... Ska handla kläder till båda barnen...

• passau

det du framför allt tjänar på är att allt finns på ett ställe och att du itne behöver åka till flera ställen

jag tycker dom har sjukt mkt snyggt till herr, damkläderna är jag itne lika förtjust i dock...

testa den

• Bambusa

har inte läst ikapp än,men köpte en regnoverall igår, 86 till dottern som är 81lång,11,5tung, och den var stooor, men hon får ha den iaf... fanns 2 till rosa, en mönstrad i 92 och en enfärgad i 98... sen såg ja inga fler overaller... 

• Smultronhjärta

Igår var det väldigt skönt att gå på Gekås,iaf på kvällen..
    Jag hittade sjalar i jersey och tog först en för att sen på vägen tillbaka plocka på mig tre till

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Solgläntan

Slänger in en fråga till er som kanske vet! Ska skicka bud med svärmor imorgon och undrar om ni vet ifall de har softshell jackor till dam? I så fall kanske ni även har koll på pris och hur storlekarna är? Har varit och tittat på era bilder men hittade inte just detta.

• Elins mamma 2010
    villa villekulla skrev 2010-04-22 09:18:30 följande:
    Jag försöker övertala min sambo att vi tjänar på att åka till gekås och shoppa lite. Det är bara lite vi ska ha men jag har inga "bevis" på att vi tjänar på det, nån kankse kan hjälpa mig :PVad kostar nagelset (till bebis)? vet att det stått tidigare men någon kanske kan det i huvudet så jag slipper leta...leksaker till de minsta? Ex spegel, bitleksaker, billeksak mmFinns myggnät och parasoll till vagn? pris?nappflaskborste?Sen undrar jag om det finns någon tvättkorg eller liknande?Vad kostar jackor till dam?Om ni vet priser hemma i butik att jämföra med så skriv det med så är det lättare att övertala sambon..Vi har 25mil till gekås men delar på bensin så tjänar jag 250kr på att åka så åker jag snart =)
    nagelset kostar 13 kr om jag minns rätt. Ca 49 på babyproffsen tror jag.
    BF 100904 - Längtar!
  • Snakis

Tänkte mig en sväng till Gekås i morgon, någon som vet om de har jeansjackor till barn? Strlk 86 el 92?

• Annica1

vilket är de bästa märket på regnkläder? har hört att vissa går sönder lätt

blev också intresserad av om dom har parasoll till vagn där?

• Nallepuhmamma

Någon som vet något om sulkyn på Ullared om den är stabil, tar stor eller liten plats i bilen osv?

Svar på tråden Gekås vol 14