Gekås vol 14
Kläder är ju hur billigt som helst till barn... Var förra året och handlade till båda barnen dottern strl 86... Gav typ 30 kr för en body och till sonen 104 typ 69 kr för jeans mm
jag ska dit på Tisdag... Ska åka bussresa alldeles ensam och gå och strosa utan sambo och barn... Ska handla kläder till båda barnen...
det du framför allt tjänar på är att allt finns på ett ställe och att du itne behöver åka till flera ställen
jag tycker dom har sjukt mkt snyggt till herr, damkläderna är jag itne lika förtjust i dock...
testa den
har inte läst ikapp än,men köpte en regnoverall igår, 86 till dottern som är 81lång,11,5tung, och den var stooor, men hon får ha den iaf... fanns 2 till rosa, en mönstrad i 92 och en enfärgad i 98... sen såg ja inga fler overaller...
Igår var det väldigt skönt att gå på Gekås,iaf på kvällen..
Jag hittade sjalar i jersey och tog först en för att sen på vägen tillbaka plocka på mig tre till
Slänger in en fråga till er som kanske vet! Ska skicka bud med svärmor imorgon och undrar om ni vet ifall de har softshell jackor till dam? I så fall kanske ni även har koll på pris och hur storlekarna är? Har varit och tittat på era bilder men hittade inte just detta.
Tänkte mig en sväng till Gekås i morgon, någon som vet om de har jeansjackor till barn? Strlk 86 el 92?
vilket är de bästa märket på regnkläder? har hört att vissa går sönder lätt
blev också intresserad av om dom har parasoll till vagn där?
Någon som vet något om sulkyn på Ullared om den är stabil, tar stor eller liten plats i bilen osv?