• grodan25

Hej

Jag undrar om någon vet om Gekås säljer resesängar och vad de i sådana fall kostar?

Tack på förhand.

• Bambusa

såg inga sånna bollar...

Canon81 skrev 2010-04-22 22:07:52 följande:
    hejsan!!! undrar om någon som har vatt i ullared dom närmsta dagarna har sett om det finns plastbollar som till ett bollhav?? hur många i förpackningen o vad kosta dom?   tack på förhand.
    dom har, men ja vet inte priset..

grodan25 skrev 2010-04-23 09:46:26 följande:
    Hej Jag undrar om någon vet om Gekås säljer resesängar och vad de i sådana fall kostar? Tack på förhand.
  • Pigelinen
    grodan25 skrev 2010-04-23 09:46:26 följande:
    HejJag undrar om någon vet om Gekås säljer resesängar och vad de i sådana fall kostar?Tack på förhand.
    ja de har gjort det ivarjefall, komemr dock inte ihåg pris men vad kan det varit, 400-500?
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Pigelinen
    villa villekulla skrev 2010-04-23 10:38:25 följande:
    parasoll(heter det det? ni vet vad jag menar va?) och myggnät till vagn, finns det? pris?
    japp, ifjol kostade parasollet 79kr omjag minns rätt och myggnätet 29kr
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Vallie

passar deras ståbräda till bugaboo?

finns hushållsassistenter? märke? pris?

• Ville Mor

Är det någon som vet om det finns studsmattor? Modell minde att ha inomhus, sådan man själv hade när man var mindre. Har ni en hum om pris och plats i varuhuset i sådana fall?

Ville 071203 * Tess 090921
  • 31okt

Hej!
    Är det någon som vet hur deras vanliga BHs är (ej amningsBHs)? Sitter de bra och håller de formen i tvätten? Något speciellt märke man ska leta efter? Priser?

Tack på förhand!

• grodan25
    Pigelinen skrev 2010-04-23 10:29:12 följande:
    ja de har gjort det ivarjefall, komemr dock inte ihåg pris men vad kan det varit, 400-500?
    Okej. Tack för svaren.
    Vi ska till Ullared om en månad men jag såg att Jysk rear resesängar för 350 kr denna veckan. Får nog bli en där istället.
Svar på tråden Gekås vol 14