• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Ekorrfamiljen skrev 2010-06-29 19:54:28 följande:
    Min son är 7 månader och har haft strl. 80 i en månad nu.. Drömmer
    Hi hi...min dotter är 10 månader och var 70cm på bvcmätningen för en vecka senDrömmer
    Så olika det kan varaSolig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Bambusa

å min dotter som är 18mån var 83cm igår på bvc..  tycker d är skitsvårt å köpa iförväg,för man vet inte hur fort dom kommer växa..

• livet med barn
    Kimberly88 skrev 2010-06-29 19:07:46 följande:
    Jag såg docksulkyn, om jag inte minns helt fel kostade den 49 eller 59, väldigt billigt enligt mig i alla fall. Tyckte allt på leksaksavdelningen var löjligt billigt :D! Där kunde man slösa myyyycket pengar på myyyycket saker :)
    livet med barn skrev 2010-06-29 08:34:54 följande:
    nån som vet om dom har lundmyr kläder där?
    Jag såg tyvärr inte det i alla fall, och jag kollade väldigt noga :/ då hade jag köpt på mig en massa.Är nästan helt säker på att jag såg såna speldoser. Tyckte dem hade en hel del, och dem var så otroligt söta. Kollade dock inte vad dem kostade :/.

Vill tillägga att jag var där den 24 Juni och då var där inte alls särskilt mycket folk, särskilt inte innan 1-2 tiden.

Sen har jag även läst i bloggen att alla julsaker kommer i Juli då många reser långt och inte är där så ofta :), så, nu fick jag svarat på lite Skrattande
    okej,tack =).
    kanske tar in tills jag å sambon åker ner hehe =)
    ~ William 13/2 ~
  • Tattyn

Har de regnställ till vuxna? Och är det nån som vet i vilken prisklass de i så fall ligger?

• toksnippa

De brukar ha regnställ till vuxna, 199:- kostade våra vi köpte till oss. Hänger på dam resp. herravdelning.

http://underbargava.blogg.se
  • 9Kärleken6
    Kimberly88 skrev 2010-06-29 19:07:46 följande:
    Jag såg docksulkyn, om jag inte minns helt fel kostade den 49 eller 59, väldigt billigt enligt mig i alla fall. Tyckte allt på leksaksavdelningen var löjligt billigt :D! Där kunde man slösa myyyycket pengar på myyyycket saker :)
    Tack så mycket, känne bekant, tror de brukar ha de priserna för dem. Blir 2 stycken då vi kommer ner, så slipper man bråket
    .?:*¨¨*:?.Mamma till Nina och My.?:*¨¨*:?.
  • lindalake

hoppas på att hitta gosiga bambuunderställ också. finns det bara till män eller för kvinnor också? fast herrarnas kanske passar på oss också... om det öht finns inne just då, det kan man ju inte veta i förväg

• Pernilla75

Någon som vet ifall det finns silverschampo? Undrar även ifall dom har stylingprodukter från d:fi?

Ska dit snart men behöver veta ifall jag behöver handla detta här hemma innan.

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Majlo
    lindalake skrev 2010-06-30 08:50:39 följande:
    hoppas på att hitta gosiga bambuunderställ också. finns det bara till män eller för kvinnor också? fast herrarnas kanske passar på oss också... om det öht finns inne just då, det kan man ju inte veta i förväg
    Det fanns när jag va där förra söndagen. Tror att det e samma för män och kvinnor
    De e rätt stora i storleken!! 
  • lindalake
    Majlo skrev 2010-06-30 11:32:03 följande:
    Det fanns när jag va där förra söndagen. Tror att det e samma för män och kvinnor
    De e rätt stora i storleken!!
    tack, bra att veta angående storleken. förhoppningsvis finns det nåt provex för jag tror de brukar vara inplastade...
Svar på tråden Gekås vol 14