• Nina1982

Gekås vol 14

Jag undrar om det är nån som ska till Gekås snart eller som varit där som vet vad de tar för OBH Nordicas Wave curler eller vad den heter, en trippeltång =) Såg en sån där förra året men kommer inte ihåg vad de tog för den =) Ska nog dit om någon månad men funderar på om jag ska köpa en hemma eller vänta =)

Tacksam för svar! =)

http://ninnasvarld.blogspot.com/
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Puman78 skrev 2010-07-02 11:58:19 följande:
    3995:- finns i färgerna svart, vit och rött.
     jag är själv super sugen på en :)
    3795 kostar den på komplett.se
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Puman78
    BimBim o Knorrans Mamma skrev 2010-07-02 23:51:11 följande:
    3795 kostar den på komplett.se
    Ja, men hon frågade ju vad den kostade på gekås :P
  • Thegran

vi ska ut och resa och är ute efter en stor väska, runt 100 liter, som både går att bära som ryggsäck och dra på hjul. någon som sett sådana på gekås?

• Mareldsbarn

Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.

• Kimberly88
    Mareldsbarn skrev 2010-07-03 16:44:06 följande:

Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.

Jag var på Gekås den 24 Juni och då hade dem uv-dräkter, både sina egna "spider-man och hello-kitty" och även märket sunblock. Finns i både heldress och byxa-tröja. Har för mig att dem kostar 129? något sådant i alla fall :)
  • Kimberly88

vi köpte 1 storlek större än vad vår son är i byxa-tröja, och det passar bra "han är lite mullig o gullig som det heter ", och dem ska ju sitta lite tajt. Har hört att dressarna "helkropp" ska vara extra små i storlekarna, men då vi inte köpte någon dress så vet jag tyvärr inte, men andra här i tråden har skrivit det tidigare.

• AkoKola
    Kimberly88 skrev 2010-07-03 20:24:00 följande:
    vi köpte 1 storlek större än vad vår son är i byxa-tröja, och det passar bra "han är lite mullig o gullig som det heter ", och dem ska ju sitta lite tajt. Har hört att dressarna "helkropp" ska vara extra små i storlekarna, men då vi inte köpte någon dress så vet jag tyvärr inte, men andra här i tråden har skrivit det tidigare.
    Vi köpte en helkropp Hello Kitty till dottern, köpte 86/92 så den skulle räcka över sommaren (dottern har 80 nu).
    Den går precis på henne nu, tveksamt om hon kan ha den hela sommaren.
    Hon är rätt smal så det är på längden den är tajt
  • Krabbolina

jag köpte spiderman 2-delad uv-set i strl 86/92 till min grabb. Han har 86/92 i tröjor och 80 i byxor. Men denna dress var ju gigantisk. Tröjan går ner i knävecken och byxorna trillar av honom.

• Kimberly88
    Krabbolina skrev 2010-07-03 20:53:06 följande:
    jag köpte spiderman 2-delad uv-set i strl 86/92 till min grabb. Han har 86/92 i tröjor och 80 i byxor. Men denna dress var ju gigantisk. Tröjan går ner i knävecken och byxorna trillar av honom.
    Har också hört att dem tvådelade ska vara stora, men dock köpte vi sunblock, dem kanske är mindre i storlekarna? För min son passade det bra med en storlek större, dock var dem långa, men bra annars. Men som sagt är han rätt mullig, så det gör nog en del.
    AkoKola skrev 2010-07-03 20:47:39 följande:
    Vi köpte en helkropp Hello Kitty till dottern, köpte 86/92 så den skulle räcka över sommaren (dottern har 80 nu).
    Den går precis på henne nu, tveksamt om hon kan ha den hela sommaren.
    Hon är rätt smal så det är på längden den är tajt
    Okej, men då stämmer nog det som det skrivits i tråden innan, att dem är små i storlekarna, lite knepigt det där :/ man får vara på sin vakt.
Svar på tråden Gekås vol 14