Sökning:
|
-
-
det lät ju jättebra.lite otippat kanske, var väl inte just glasögon jag hade tänkt shoppa.Men varför intelindalake skrev 2010-07-01 08:46:40 följande:zingoalla: har du glasögon finns glasögonfrabriken. är jag lite sugen på för det är asbilligt och man får dem på en timme. jag har dock ingen aning om sortimentet
-
zingoalla skrev 2010-07-01 09:00:45 följande:det lät ju jättebra.lite otippat kanske, var väl inte just glasögon jag hade tänkt shoppa.Men varför inte
här står det lite, hade dock önskat bilder på sortimentet... http://www.glasogonfabriken.se/
Men nån mer kanske har varit där som kan uttala sig??
-
Asså, Det hade jag inte kollat...livet med barn skrev 2010-06-30 15:01:24 följande:okej, då kostar dom lika mkt som här hemma alltså
Bara passade på när jag ändå va där.
Det fanns ju andra stövlar oxå såklart men jag kollade aldrig priset! -
Vad kostar dessa underställ då, ca?lindalake skrev 2010-06-30 08:50:39 följande:hoppas på att hitta gosiga bambuunderställ också. finns det bara till män eller för kvinnor också? fast herrarnas kanske passar på oss också... om det öht finns inne just då, det kan man ju inte veta i förväg
-
bra att nässug finns, velat köpa till sonen men varit lite snål :PMoonlight83 skrev 2010-07-01 01:33:09 följande:Har inte sett näsfrida men nässug finns och den har funkat kanon när lillan varit täppt. kostar ca 12kr.
-
En fråga, finns det garn och virknålar och liknande?
-
NÅGON SOM VET OM DOM HAR MICKI-LEKSAKER? OCH DÅ TÄNKTE JAG FRÄMST PÅ DEN ROSA LÄRA-GÅ/DOCK-VAGNEN I TRÄ MED PRINSSESSKRONOR PÅ!
-
I morgonfm är det jag som besöker Ullared!!! :) Läääängtar!
-
Jag har köpt mina glasögon där. Det var väl ett helt ok sortiment. En del kända märken, men mest okända (för mig i alla fall). Jag är nöjd med servicen och glasögonen. Fick bra och skickliga smakråd. Fick ett par enkelslipade vanliga och ett par solglasögon för 1990 eller något liknande. Kan tillägga att jag inte haft glasögon tidigare och alltså inte har något att jämföra med.lindalake skrev 2010-07-01 09:14:14 följande:
här står det lite, hade dock önskat bilder på sortimentet... http://www.glasogonfabriken.se/
Men nån mer kanske har varit där som kan uttala sig??