Gekås vol 14
Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.
Hela dressen var det Bilar på.
Bild finns i mitt galleri.
Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.
Åh tack alla för era svar
I morgon drar vi till Ullared, tjohoo! Något fynd vi inte ska missa? Ska bl a leta leksaker till en blivande 1-åring i höst och lite saker inför vinterns resa till Thailand. Och en massa annat som vanligt! :)
Vi var uppe i söndags och jag känner mig lite "lurad" av leksaksavdelningen. Känns som att sortimentet var sämre än på mycket länge, att där var mindre sortiment.
Little People fanns t.ex nästan inget alls och docksaker var lika snålt. Det fanns 2 eller 3 dockvagnar och småsaker. Men inga sängar, skötbord, matstolar eller annat som har funnits tidigare.
Nej tyvärr en besvikelse bland leksakerna.
Hittade dock massor av annat fint så jag är ändå nöjd med resan i slutändan.
vad bara MÅSTE man köpa när man är där till en kille på 5 månader? (OBS, kan ej handla mkt!!)
Är det någon som vet om det finns cykeltillbehör, alltså för racercykling eller mtb eller liknande. Typ cykelhandskar, cykelkläder osv?
Någon som vet om de hade resesängar inne?
Någon som vet om det finns Liberos sortiment på hudvårdsprodukter o pris?
Hittat en superbra lotion till dottern på 9mån och hade hoppats den finns på Gekås
Vad är perfekta 1årspresenter?
Tänkte länge att det är enkelt tills det idag slog mig att bobbycar, låtsaskök o liknande är för äldre trots allt...