• Ruso

Gekås vol 14

UnDeuxTrois skrev 2010-03-10 14:06:54 följande:
    Mina svärisar var på Gekås i helgen och då var det rätt utplockat på leksaksavdelningen, antagligen för att de höll på o flyttade den.När jag var där för nån månad sedan hade de bara en ringsjal i två olika färger, tror inte den är för nyfödisar, till dem ska man ju helst ha trikåsjal.
    Någon som vet om de har flyttat klart nu så att det finns lite mera i hyllorna?
    Vart har leksaksavdelningen blivit flyttad?
  • hannis00

någon som har en aning om vad matstolen kostar ? tripp trapp liknande eller om det är en sån

• Smultronhjärta
    hannis00 skrev 2010-03-10 15:14:01 följande:
    någon som har en aning om vad matstolen kostar ? tripp trapp liknande eller om det är en sån
    599:-
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jojojojojo
    Ruso skrev 2010-03-10 14:12:23 följande:
    Någon som vet om de har flyttat klart nu så att det finns lite mera i hyllorna?Vart har leksaksavdelningen blivit flyttad?
    leksakerna e kvar där dem alltid har varit, inte så utplockat dock, bara vid sommarlekaerna, som de förmodligen höpp på att plocka fram,
    jag gick en runda på morgonen å då va det tommt på vatten leksaker å sommar saker, men när jag gick en runda till två timmar senare så såg jag att de hade plockats fram lite sommarsaker
    BF 2010-06-28
  • Carpe Noctem
    jen längtar skrev 2010-03-10 12:34:49 följande:
    har läst här och på bloggen att det är lugnt på GeKås nu under mars. Är det någon som varit där en fredag och vet hur det ser ut med folk då, är det lika lugnt som de andra dagarna?? Jag tänkte sticka dit den 19mars
    Vi var i lördags, tycker det var supermycket folk för att vara lågsäsong.
    Men hade nog att göra med att det var helg och sportlov för vissa.

Om någon är sugen på bilder så har jag några översiktsbilder på det jag handlade på min blogg:
    http://carpeannah.blogg.se/2010/march/ullareds-resan.html
    Fråga gärna om ni undrar något.
  • Peak
    jen längtar skrev 2010-03-10 12:34:49 följande:
    har läst här och på bloggen att det är lugnt på GeKås nu under mars. Är det någon som varit där en fredag och vet hur det ser ut med folk då, är det lika lugnt som de andra dagarna?? Jag tänkte sticka dit den 19mars
    Jag var där i torsdags och fredags och tycker det var ganska stor killnad på dagarna! Det var klart mindre folk på torsdagen, man gick rätt lugnt omkring därinne! På fredagen ökade folkmängden och man själv blir mer stressad tycker jag!
    ♥ http://hemmahoskristin.blogspot.com/ ♥
  • ankaplanka

Nån som vet vad barbapappakuddarna kostar?

• Bubblan2
    Carpe Noctem skrev 2010-03-10 18:31:22 följande:
    Vi var i lördags, tycker det var supermycket folk för att vara lågsäsong.Men hade nog att göra med att det var helg och sportlov för vissa. Om någon är sugen på bilder så har jag några översiktsbilder på det jag handlade på min blogg: carpeannah.blogg.se/2010/march/ullareds-resan...Fråga gärna om ni undrar något
    Tack för titten!

Kommer du ihåg vad Duplokartongen kostade?
    Har du kartongen kvar så du kan se nr på den?

:)
  • Carpe Noctem
    Bubblan2 skrev 2010-03-10 20:11:40 följande:
    149 tror jag det var.
    Ja jag har kartongen kvar, vad är det för nr jag ska kolla?
Svar på tråden Gekås vol 14