Gekås vol 14
Jag har en annan fråga.. Jag ska få bebis 4 september och har tänkt åka till ullared i april-maj. tror ni att den där åkpåsen som flera av er köpt finns kvar då? den som ser ut som en dunjacka utan armar och kostar 229
Jag har en annan fråga.. Jag ska få bebis 4 september och har tänkt åka till ullared i april-maj. tror ni att den där åkpåsen som flera av er köpt finns kvar då? den som ser ut som en dunjacka utan armar och kostar 229
OJ, va för snabb med att trycka på enter där!
Skulle lägga till att jag tror att åkpåsarna är en sådan sak som anses vara standardsortement eftersom det är en sån sak som man passar påa tt köpa när man är där.
Men om du är osäker kan du säkert mejla Gekås och fråga... Min erfarenhet av deras personal är att de gärna hjälper till och svarar på alla mejl. Superpersonal, undra vart de har utbildat dem...fler affärer borde använda samma! ;)
Hur är det med folk?? Är det mycket nu?? jag ska dit på söndag så jag hoppas det är lugnt
har läst här och på bloggen att det är lugnt på GeKås nu under mars. Är det någon som varit där en fredag och vet hur det ser ut med folk då, är det lika lugnt som de andra dagarna?? Jag tänkte sticka dit den 19mars
Ska också åka 19 mars Undrar om ngn vet om det finns bärsjalar där för nyfödd?
Mina svärisar var på Gekås i helgen och då var det rätt utplockat på leksaksavdelningen, antagligen för att de höll på o flyttade den.
När jag var där för nån månad sedan hade de bara en ringsjal i två olika färger, tror inte den är för nyfödisar, till dem ska man ju helst ha trikåsjal.