• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Krabbolina skrev 2010-03-11 12:00:25 följande:
    sån letade jag efter när jag var där förra veckan men hittade ingen!
    Jag har ingen aning om hur länge de har funnits inne men jag har iofs inte letat förut heller. Sen läste jag igår att någon hade köpt en så idag när jag var där snokade jag reda på dom. Dagens bästa köp! Jag köpte 3 stycken i olika storlekar som får hamna i dotterns växalåda och 2 till sonen-vilken glädje att inse att de gick upp till 104
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 12:04:06 följande:
    Jag har ingen aning om hur länge de har funnits inne men jag har iofs inte letat förut heller. Sen läste jag igår att någon hade köpt en så idag när jag var där snokade jag reda på dom. Dagens bästa köp! Jag köpte 3 stycken i olika storlekar som får hamna i dotterns växalåda och 2 till sonen-vilken glädje att inse att de gick upp till 104
    de kanske fanns där förra veckan då, men jag såg inga. Letade överallt bland ytterkläderna kändes det som.
  • angelica 85

Köpte också en sån regnoverall till sonen när vi va där i fredags...=)
    Frågade personalen vid lunch om de hade såna, men de sa att de inte hade det... Innan vi skulle gå ut så gick vi dit en sista gång för att titta efter mössor till barnen och då hade de fått in dom..

• Bubblan2
    Krabbolina skrev 2010-03-11 12:05:27 följande:
    de kanske fanns där förra veckan då, men jag såg inga. Letade överallt bland ytterkläderna kändes det som.
    Fråga personalen nästa gång. Jag har gjort det, när ja ginte hittat det jag letar efter eller om det inte finns i rätt storlek och personalen har alltid lyckats trolla fram det jag letat efter.

De brukar, med ett stort leende på läpparna, sticka in i "lill"lagret och kommer sen ut med det eller med besked om att det jag letar efter kommer att komma upp till dem om en timme.

Underbar personal!!!
  • jessica1979
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 11:58:15 följande:
    Jag menar regnoverall men enligt mig mer som skaloverall dvs vind och vattentät med tejpade sömmar i finetex. Fanns knallturkos, grön,lila och rosa för 159:- (fanns även med mönster på)Så jag har köpt flera storlekar och färger till mina barn och lika många till andras barn Ska fixa en bild under dagen
    Åh vad bra hoppas de finns kvar om ett par veckor med, overall är mkt bättre än jacka+byxa när de är små tycker jag. De ligger inte undangömt på nåt konstigt ställe utan vid barnytterkläderna eller?
  • Smultronhjärta
    jessica1979 skrev 2010-03-11 12:13:11 följande:
    Åh vad bra hoppas de finns kvar om ett par veckor med, overall är mkt bättre än jacka+byxa när de är små tycker jag. De ligger inte undangömt på nåt konstigt ställe utan vid barnytterkläderna eller?
    Hänger vid skaljackorna. Jag ska hålla tummarna att de har måånga för idag gick de som smör i solsken
  • Krabbolina
    Bubblan2 skrev 2010-03-11 12:10:07 följande:
    Fråga personalen nästa gång. Jag har gjort det, när ja ginte hittat det jag letar efter eller om det inte finns i rätt storlek och personalen har alltid lyckats trolla fram det jag letat efter. De brukar, med ett stort leende på läpparna, sticka in i "lill"lagret och kommer sen ut med det eller med besked om att det jag letar efter kommer att komma upp till dem om en timme. Underbar personal!!!
    men då gäller det att hitta personal med!
    när vi var där så såg jag typ bara personal vid damernas provrum! Annars brukar det myllra av dem.

men jag ska tänka på det nästa gång!

Har jag tur så ska min mor dit om nån månad så då kan hon kika efter en till mej kanske.
  • Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 12:14:31 följande:
    Hänger vid skaljackorna. Jag ska hålla tummarna att de har måånga för idag gick de som smör i solsken
    Attans, jag vill också ha en ju!
    Den där systern jag har får ju aldrig tummen ur och åker iväg!
  • Hallonsnören

Vad kostar dom där regnoverallerna? Någon som har bild?

• Smultronhjärta
    Hallonsnören skrev 2010-03-11 12:16:00 följande:
    Vad kostar dom där regnoverallerna? Någon som har bild?
    159:- Jag ska fixa en bild på alla färgerna senare idag(min mamma är kvar i Ullared och har en del overaller i bilen)
Svar på tråden Gekås vol 14